MS Windows
briani 27239
Firewire HD formatering
Fra : Jacob

Dato : 05-01-03 12:44

Hej alle

Jeg har en 40GB Firewire Harddisk som jeg tidligere brugte på en mac. Jeg
har tidligere prøvet at formatere den på min nye PC - men uden held. Firmaet
som jeg købte den fra eksistere ikke længere, så support er umuligt. Mærket
var vist "Psycho".

Jeg kan ikke finde Harddisken efter jeg har sat den ind i firewireporten og
startet Win2000. Hvis jeg bruger Hardware wizard kan jeg dog godt finde den,
og hvis jeg bare trækker stikket ud viser den sig også med navnet Oxford
Lun0 SPB2 ide device. Når jeg søger på navnet oxford i "finder" kommer den
heller ikke op med noget.

Hvor skal jeg starte?

Mvh Jacob