Sophie Zelmani - er der nogen kendere her ~
Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 05-01-03 10:54

Hej,

Har netop hørt en Cd med Sophie Zelmani. Det lyder bare skønt, derfor ville
jeg gerne høre om der er nogen her i gruppen der kan/vil øse lidt af deres
viden om hende.

Søren H. Sørensen, Viborg

Fra : Kim Petersen

Dato : 05-01-03 11:13

> Har netop hørt en Cd med Sophie Zelmani. Det lyder bare skønt, derfor
ville
> jeg gerne høre om der er nogen her i gruppen der kan/vil øse lidt af deres
> viden om hende.

Jeg er også lige stødt på hende, og hendes musik passer meget godt ind i min
foretrukne genre. Har købt Sing And Dance, senere kommer der nok flere til.
Jeg kan ikke bidrage med nogen viden anden end at du, hvis du endnu ikke har
gjort det, via www.google.com hurtigt kan finde en masse sider omhandlende
hende og hendes musik.

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 05-01-03 15:08

On Sun, 5 Jan 2003 11:13:15 +0100, Kim Petersen wrote:

> [...]
> Jeg kan ikke bidrage med nogen viden anden end at du, hvis du endnu ikke har

Har prøvet Google. Der er meget.

Jeg ville blot høre nogle lidt mere personlige meninger.

Jeg har lige købt Precious Burden (til 99,- kr + porto), og den er rigtig
god.

Jeg hørte Sing and Dance hos en kammerat, og jeg må nok sige det fangede
min interesse, men jeg venter lige til den kommer på tilbud.

Søren H. Sørensen, Viborg