Hele siden
Fra : Erik Isager

Dato : 10-12-00 19:18

Hej NG
Jeg arbejder med en hjemmeside der er opdelt i en top, en menu i venstre
side og så selve hovedsiden(resten)
I min menu har jeg ( selvfølgelig ) link til min hjemmeside, sådan at
indholdet skifte i hovedsiden. der virker som jeg vil ha' det.
Jeg har så lavet en side der kaldes ind i hovedsiden, denne indeholder link
til noget der er "ude på nettet" disse vil jeg gerne have til at fylde hele
skærmen. Hvordan gør jeg det ??? Jeg har prøvet noget med Target Frame, men
så var det for alle linkne i min menu og det var ikke meningen !

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-12-00 21:16

Sun, 10 Dec 2000 19:18:22 +0100, skrev "Erik Isager"
<erik.isager@haslev.mail.telia.com>:

>Hvordan gør jeg det ??? Jeg har prøvet noget med Target Frame, men
>så var det for alle linkne i min menu og det var ikke meningen !

Du skal gøre det ved hvert link, der går ud i verdenen.

Højreklik på linket og vælg properties, så er der nederst til højre.
noget der hedder target.

Vælg _top, hvis du ønsker at den skal åbne i det samme vindue
Vælg _blank, hvis du ønsker at der skal åbnes i nyt vindue.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : N/A

Dato : 11-12-00 19:07

Fra : N/A

Dato : 11-12-00 19:07

Fra : Erik Isager

Dato : 11-12-00 19:07

Jeg sender lige siden med mine LINK !!

<head>
<title>link</title>
<base target="_self">
</head>

<h2 align="center"><font face="Verdana" color="#008000">Her er link til
forskellige ting mest om hunde</font></h2>

nettet, og er lagt her uden nogen form for kritik</p>
<center>
<th width="50%" bordercolor="#FF0000">
<h3 align="center"><b><font face="Verdana" color="#008000">Nyheds
gruppe
&amp; lignende</font></b></h3>
der debatterer
hundeemner</a></p>
--------------
Denne åbnes på hele siden !! news:dk.fritid.dyr.hund" target="_blank !!
--------------
info</a></th>
--------------
Denne åbnes på hele siden !! http://www.hunde-info.dk/" target="_blank !!
--------------
<th width="50%" bordercolor="#FF0000">
<h3 align="center"><b><font face="Verdana"
color="#008000">Dyrlæge</font></b></h3>
dyreklinik</a></p>
råd ved danske
dyrlæge forening</a></p>
target="_blank">Dyredoktor</a></p>
target="_blank">Netdyredoktoren</a></th>
<th width="50%" bordercolor="#FF0000">
<h3 align="center"><b><font face="Verdana"
color="#008000">Dyrepsykolog</font></b></h3>
target="_blank">Dyrepsykolog</a></p>
</th>
<th width="50%" bordercolor="#FF0000">
<h3 align="center"><b><font face="Verdana" color="#008000">Sjove
sider</font></b></h3>
</a>( gi' dig tid og vent på musikken )</p>
</th>

</center>

--------------
De andre 6 link åbner kun i "Hovedsiden" ???? Gir det et "link"

Kan jeg istedet lave det så min linkside åbnes så den fylder hele skærmen,
vil det løse problemet ???

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Andreas Astrup - htm~

Dato : 11-12-00 02:01

Erik Isager wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Jeg har så lavet en side der kaldes ind i hovedsiden, denne indeholder link
> til noget der er "ude på nettet" disse vil jeg gerne have til at fylde hele
> skærmen. Hvordan gør jeg det ???

Hej Erik

Du indsætter attributten "target" ved hvert link:
eller du indsætter <base target="_top"> i head'eren og alle links på denne
side vil åbne i hele vinduet.

Andreas Astrup - html.dk

Fra : Erik Isager

Dato : 12-12-00 19:06

Undskyld !! Dette er nok ikke rtigtigt af mig at spørge. Men i går havde jeg
problemer med at hente nyheder fra b.la denne gruppe. Derfor fik jeg sendt
noget en del gange. Nu har jeg slettet hele indholdet i mine NG.er og hentet
dem hjem på ny.Jeg kan stadig ikke hente omtalte ?????
--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 13-12-00 16:24

Erik Isager wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Undskyld !! Dette er nok ikke rtigtigt af mig at spørge.

Tag det roligt - det går nok

> [...]
> noget en del gange. Nu har jeg slettet hele indholdet i mine NG.er og hentet
> dem hjem på ny.Jeg kan stadig ikke hente omtalte ?????

Ja, det ser godt nok ud som om det driller dig lidt

Husk at der godt kan gå noget tid fra du har sendt et indlæg, og til du selv
kan se det. Dine indlæg kommer ihvertfald frem, ofte i flere eksemplarer

Prøv evt. lige at vente 10-15 min før du forsøger at sende igen - det burde i
virkeligheden slet ikke være nødvendigt at sende det samme indlæg flere gange.

Det der med at du ikke kan hente "omtalte" forstår jeg ikke, men hvis alt
glipper for dig Erik, så kan du jo prøve at bruge vores web-newsreader her:

http://html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_internet_webdesign_frontpage

Mvh
Jonas

Fra : Erik Isager

Dato : 12-12-00 19:37

Hvor F..... bliver mine indlæg af ?? jeg skriver og skriver men kan ikke se
dem ?? Hvis i kan se dem, gider i så send mig en mail.
erik.isager@haslev.mail.telia.com
PS jeg skriver ikke mere før jeg finder ud af noget.
Undskyld mig, jeg ved ikke hvad jeg laver..
Erik Isager

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-12-00 21:18

I outlook Express vælg View | Current View | View All.

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 23:00

Fra : jopa

Dato : 13-12-00 23:00

Erik Isager skrev bla..
> Tilgængæld har jeg nu lidt problemer når jeg har ændret på min hjemmeside,
> og så vil uploade med cuteftp 4.2 (på prøve) Så er de filer jeg lige har
> ændret i, ikke de nye opdaterede. også selv om jeg har gemt efter
> ændringerne, lukket FP, og så åbnet cuteftp.. Har nogen et bud på det ???

Sørg for at slette de filer der ligger i din cache.Det er måske dem du ser
og ikke de nyoploadede. Hvis jeg ellers har forstået dig rigtigt.
hej
jopa

http://home19.inet.tele.dk/johnp/

Fra : Erik Isager

Dato : 16-12-00 22:07

"jopa" <johns@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sørg for at slette de filer der ligger i din cache.Det er måske dem du ser
> og ikke de nyoploadede. Hvis jeg ellers har forstået dig rigtigt.

Det er nok rigtigt, men jeg ved ikke hvad eller hvor omtalte cache filer er
???
Hvis jeg slår det op er det noget om midlertidige filer på det jeg har
hentet hjem, det hjalp ikke at slette dem.

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : jopa

Dato : 16-12-00 22:20

--
Erik Isager skrev..

> Hvis jeg slår det op er det noget om midlertidige filer på det jeg har
> hentet hjem, det hjalp ikke at slette dem.

windows temporary internet files
Der lægger de sig. Hvis du har slettet dem så er problemet et andet. Måske
noget med dit CuteFtp.
jeg bruger win comander til at oploade med. Kan anbefales.

Fra : Erik Isager

Dato : 16-12-00 23:00

> [...]
> noget med dit CuteFtp.
> jeg bruger win comander til at oploade med. Kan anbefales.

Ja dem har jeg lige prøvet at slette. Når det kommer til stykket er det
måske ikke de rettede filer jeg får lagt ud ???
(jeg har lige kigget efter)
Jeg har ikke helt haft tjek på hvor FP2000 gemmer de rettede filer. Jeg
havde flyttet min hjemmeside et sted hen og når jeg så åbnede FP og hentede
filerne ind, troede jeg den gemte dem sammested.MEN det gjorde den bare
ikke. Så jeg prøver lige igen.
---
pause
---
Hold da helt op hvor det virker ??
Og hvad kan man så lære af det ??
Man skal ikke tro, man skal vide !!
Tak for hjælpen

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Erik Isager

Dato : 16-12-00 23:18

"Erik Isager" <erik.isager@haslev.mail.telia.com> skrev i en meddelelse

> "jopa" <johns@paradis.dk> skrev i en meddelelse

Måske

Jeg glemte helt at spørge !
Hvordan får jeg fat i win comander

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-12-00 03:19

Sat, 16 Dec 2000 23:17:31 +0100, skrev "Erik Isager"
<erik.isager@haslev.mail.telia.com>:

>Hvordan får jeg fat i win comander

http://www.ghisler.com/

Kan installeres med dansk brugerflade, men ikke dansk hjælp.

med venlig hilsen
Knud