Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fjernbetjening til Nikon Coolpix 4500
Fra : Søren

Dato : 05-01-03 10:27

Jeg vil herne have en fjernbetjening til mit Coolpix 4500 ( Nikon Varenummer
MC-EU1). Jeg har fået en pris på 1500,- hos den lokale fotohandler.

Jeg kan se den kan købes hos http://www.technikdirekt.de/ for 126 Euro. Kan
jeg roligt købe hos dem eller vil i anbefale at jeg køber hos den lokale og
giver 500,- mere.Hvad med fragt fra Tyskland ?

Er der evt nogle steder i Danmark hvor man kan købe den over nettet.

Hilsen

Søren

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-01-03 11:31

In article <3e17fa43$0$47405$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Søren wrote:
> [...]
> giver 500,- mere.Hvad med fragt fra Tyskland ?
>
> Er der evt nogle steder i Danmark hvor man kan købe den over nettet.

Du kan angiveligt ikke bruge den til at tage TIFF billeder, da
softwaren er fokket op. Billederne bliver defekte, men kameraet
crasher ikke (som nogle tidligere modeller vist nok gjorde).

Netop pga disse problemer ville jeg købe herhjemme, så man kan klage
og engang få fejlen rettet (den er vist i kameraet, men allugevel)).

Fra : Uffe Ougaard

Dato : 05-01-03 14:52

www.digital4u.dk har den i web katalog til 1169 kr
Hilsen