udskiftning af ydre - over årene
Fra : Dåktår

Dato : 05-01-03 09:28

Du ligner dig selv, siger vi, når vi møder gamle bekendte efter flere år.
Men vor meget af vores ydre er egentlig ikke udskiftet siden da ?
Hår og hud er vel nye celler. Hvilke ydre dele af kroppen skifter ikke ham ?
Øjne, tunge ?

Dåktår.

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 05-01-03 09:48

- vistnok er alle kroppens celler udskiftet efter 7-10 år. Så hvis du nu
starter med at spise økologisk nu, såå...

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 05-01-03 10:52

"Niels Rasmussen" <niels@rasmussen.mail.dk> writes:

> - vistnok er alle kroppens celler udskiftet efter 7-10 år. Så hvis du nu
> starter med at spise økologisk nu, såå...

Så bliver ud hvad du spiser? :)

Det gælder dog ikke hjerneceller, deværre. Jeg kunne ellers godt bruge
en ny forsyning :)

/L

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-01-03 13:46

Lasse Reichstein Nielsen skrev:

>Det gælder dog ikke hjerneceller, deværre. Jeg kunne ellers godt bruge
>en ny forsyning :)

Jeg tror da at mine hjerneceller skiftes ud rimeligt hyppigt.
Ellers kan jeg da ikke forstå at jeg kan glemme så meget.

--
Bertel

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 05-01-03 20:23

Bertel Lund Hansen <nospamfor@lundhansen.dk> skrev i en

> Jeg tror da at mine hjerneceller skiftes ud rimeligt hyppigt.
> Ellers kan jeg da ikke forstå at jeg kan glemme så meget.
>
> --
> Bertel

Jeg tror at du har misforstået. Der går godt nok millioner tabt hver dag,
men problemet er at der ikke kommer nye
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : LR

Dato : 06-01-03 01:49

Der kommer faktisk nye, iflg. nye undersøgelser.

Jeg kan prøve at finde artiklen senere.

Lasse

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 06-01-03 19:32

LR <lar@tdcadsl.dk> skrev i en
> Der kommer faktisk nye, iflg. nye undersøgelser.
>
> Jeg kan prøve at finde artiklen senere.
>
> Lasse

Det er for lidt, da.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Martin Axelsen

Dato : 08-01-03 21:55

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message

> LR <lar@tdcadsl.dk> skrev i en

> Det er for lidt, da.....
> --
> M.V.H.
> Preben Riis Sørensen
> preben@esenet.dk

Ja, jeg har f.eks. allerede glemt hvad det var jeg ville skrive..

Mvh.
Martin Axelsen
kharar@utopian.dk