MS Windows
briani 27239
skærmbillede
Fra : Jørgen

Dato : 05-01-03 00:56

Hej

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge.

Hvordan laver man et kopi af skærm billedet.
(skærm dump)
f.eks har jeg et program men en opsætning som
jeg vil sende via en mail.

Jørgen

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 05-01-03 01:09

"Jørgen" <j.bodholdt@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvordan laver man et kopi af skærm billedet.
> (skærm dump)
> f.eks har jeg et program men en opsætning som

Hei
Printscreen tar hele skjermen, og Alt+Printscreen tar kun det aktive vindu
og legger det på utklippstavlen. Hvis du f. ex. har Photoeditor som følger
med i officepakken kan du åpne den og gå til Rediger og lim inn som nytt
bilde.

Thore Øivind

Fra : René Prebendorf

Dato : 05-01-03 09:28

"Jørgen" <j.bodholdt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan laver man et kopi af skærm billedet.
> (skærm dump)
> f.eks har jeg et program men en opsætning som

Dette kan det du søger.

--
Venligst René
Remove xxx