MS Windows
briani 27239
MS Media player - SCR.filer?
Fra : vaab

Dato : 05-01-03 00:39

Hej
Er dr nogen der kan oplyse mig om hvordan jeg kan afspille en SCR. film
sekvens i Windows media Player, eller på anden måde.

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-03 02:12

"vaab" <vaab.news@kandu.dk> skrev :

>Er dr nogen der kan oplyse mig om hvordan jeg kan afspille en SCR. film
>sekvens i Windows media Player, eller på anden måde.

Det er en pauseskærm, højreklik på den og du får mulighed for at
se den (test i engelsk Windows).

Fra : Nielsen

Dato : 05-01-03 14:20

"vaab" <vaab.news@kandu.dk> wrote
> Hej
> Er dr nogen der kan oplyse mig om hvordan jeg kan afspille en SCR. film
> sekvens i Windows media Player, eller på anden måde.

vær lige opmærksom på at scr filer kan også indeholde virus-kode

Mvh
Morten