Lord of the Rings - Soundtrack
Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-01-03 23:18

jeg ved ikke hvor mange udgaver der er af lotr soundtracket - det jeg lige
har købt hos cdon.com er en version hvor der er et klistermærke (rundt) med
påskriften "Featuring 2 new songs by Enya" Enya med størst skrift - lissom
skråskrift, nedenunder det sår der så noget om exclusive weblink.
Grunden til jeg sån skærer det ud i pap er fordi at i nogle passager, f.eks
track 2 når koret virkelig synger igennem så knaser det i lyden... er der
nogen der kan bekræfte dette eller tager jeg fejl... jeg har lige fået helt
nye højttalere som jeg mener skulle være i finno stand... det er jeg faktisk
sikker på de er og knaseriet opstår de nøjagtig samme steder og under
spoling hvor lyden stadig kan høres er det muligt at høre kanseriet i
spoletilstand osse, så derfor entager jeg det er cden den er gal med...
eller måske det er lyde der skal være der... så supergennemtrængende er der
heller ikke... ville nødig spilde tid og penge på at returnere en cd hvis
den intet fejler... håber i forstår hvad jeg mener og at nogen kender
udgivelsen... den er fed at lytte til men jeg kan ikke abstrahere fra
skratteriet som jeg indtil videre (har lige fået den) kun hører når koret
synger.

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-01-03 00:52

> [...]
> påskriften "Featuring 2 new songs by Enya" Enya med størst skrift - lissom
> skråskrift, nedenunder det sår der så noget om exclusive weblink.

Jeg har præcis den samme udgave. Købt i føtex til 29,- eller 39.95

Jeg har ikke nærlyttet den, men kan da gøre det senere. Synes i øvrigt, at
det er en rigtig kedelig cd..

Claus

--
***** Danmarks flotteste Boheme 630 til salg til fantasipris: ******
********** http://users.cybercity.dk/~dsl68585/ *************

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-01-03 01:16

> Jeg har præcis den samme udgave. Købt i føtex til 29,- eller 39.95
>
> Jeg har ikke nærlyttet den, men kan da gøre det senere. Synes i øvrigt, at
> det er en rigtig kedelig cd..

prøv at lytte til track 3 når koret går i gang om der kommer knas... lige
der har jeg ihvertfald bidt mærke i det.