En opfordring til alle Rock n Roll elskere~
Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 04-01-03 22:57

En opfordring til alle Rock n Roll elskere, som godt kan tage lidt
lækkert støj for ørene !

Jeg vil på det kraftigeste opfordre alle til at tage et lyt til danske
frem-ad-stormende Rock 'n Roll band The Raveonettes ! De er efter min
mening, et af de fedeste danske rockbands jeg længe har hørt ! Og jeg
tror på vi kommer til at høre rigtig meget til dem i den kommende år !!

De har jo også lige skrevet en kæmpe kontrakt med Columbia music !
Og så har de ex Psyched Up Janis forsanger Sune Wagner i forgrunden,
sammen med den dejlige Sharin Foo !

Take a look !

Men pas på, det er bestemt ikke for pop drenge og piger!!

-Kristian V. Jensen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-01-03 02:20

Kristian V. Jensen <vestergaardj@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2d54f21133c6659c5530b8bce01f2a2d.94696@mygate.mailgate.org.
> En opfordring til alle Rock n Roll elskere, som godt kan tage lidt
> lækkert støj for ørene !

SV: Sådan noget er ikke "støj" men "creme" for ørerne.

> [...]
> mening, et af de fedeste danske rockbands jeg længe har hørt ! Og jeg
> tror på vi kommer til at høre rigtig meget til dem i den kommende år !!

SVAR: Jeg vil fluks tage et tjeck på cd.on eller så`n noget, for at lytte
til dem.

> De har jo også lige skrevet en kæmpe kontrakt med Columbia music !
> Og så har de ex Psyched Up Janis forsanger Sune Wagner i forgrunden,
> sammen med den dejlige Sharin Foo !

SVAR: Jaså, jov javel. Jamen det lyder jo vældigt nok. Men jeg ved så bare
ik`k lige hvem det er.

> Men pas på, det er bestemt ikke for pop

SVAR: Aha. Jamen det er jo i sig selv et kvalitetstegn at det ikke er pop og
skralderskrål og hvin

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-01-03 02:37

> [...]

> Jeg vil på det kraftigeste opfordre alle til at tage et lyt til danske
> frem-ad-stormende Rock 'n Roll band The Raveonettes !

SVAR: .....og det har jeg så netop gjort via deres egen hjemmeside. Det
lyder nu godt nok som noget discount-halløj der er indspillet i en tom
fabrikshal, med en flok overstemte guirtarer. Godt nok var der rytme i det.
Man stampede da med fødderne i gulvet mens man lyttede.
Meeeeeeennnnn, det har nu godt nok ikke noget som helst med
rock´n´roll at gøre. Der var slet ikke de obligatoriske instrumenter, såsom
pianoer og et ordentligt læs saxofoner. Så deeeetttt....
Det var noget garage-rock af en slags, var det ikke. Nej du. Må jeg så
ikke opfordre rigtige roc`k`n`roll-fanatikere til at lytte til de to største
rock´n´roll-orkestre i Danmark. Det er helt klart

1: The Aligator
2: S.P. Just og Frost (de er i sandhed fremadstormende)

Men Kristian. Det var da et forsøg værd. Men jeg bliver nu ikke hvervet som
fan af de der Raveonettes.

Hilsen Åge

Fra : MetalMickey

Dato : 05-01-03 13:14

Så er det jo godt at man har fulgt dem fra starten af, hvor de hed Girl On
Death Row og senere The Shades....

-Thomas