Font aendrer sig
Fra : PerinoUK

Dato : 10-12-00 10:44

Jeg er rimeligt ny her og med FP2000. Jeg har designet et site og synes det
ser enormt godt ud - men paa andres computer bliver mine fonte aendrede -
hvordan kan jeg styrer at den rigtige font bliver vist. Helst noget
simpelt...

Perino

Fra : N/A

Dato : 10-12-00 16:26

Fra : PerinoUK

Dato : 10-12-00 16:26

Jebir,

Tak for raadet! Er der en maade hvorpaa man kan faa den font til at
downloade aut sammen med siden?

Jesper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-12-00 18:02

Sun, 10 Dec 2000 15:25:55 -0000, skrev "PerinoUK"
<perinouk@email.com>:

>Er der en maade hvorpaa man kan faa den font til at
>downloade aut sammen med siden?

Nej (heldigvis), du kan ikke gøre andet end linke til fonten, men du
skal nok ikke forvente at mange gør det, først downloade den og
derefter installere og så gå ind og se din side.

Er fonten vigitg i overskrifter o. lign, så skal det laves som grafik.
At lave al tekst som grafik vil ikke være hensigtsmæssigt, så enten
find en font de fleste har eller vær ligeglad med at ikke alle ser
siden med den fot du havde tænkt dig.

med venlig hilsen
Knud
--