Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitale print pr. efterkrav
Fra : Thomas

Dato : 04-01-03 22:10

Hejsa

Jeg har et par billeder på computeren jeg gerne vil have lavet
papir-billeder ud af.

Et par enkelte 20x30 og en lille håndfuld 10x15... Kvaliteten behøves ikke
at være
SUPER god... Men resultatet må da gerne være nogenlunde anstændigt...
Er der nogen der kender et sted på nettet, hvor man evt. kan få det lavet
pr.
efterkrav (da jeg ikke har dankort / Visa eller lign), og sendt direkte ud
til sin
adresse.

Mvh. Thomas

Fra : itgrafen

Dato : 04-01-03 22:31

"Thomas" skrev d. 04-01-03 22:10 dette indlæg :
> [...]
lavet
> pr.
> efterkrav (da jeg ikke har dankort / Visa eller lign), og sendt

Hej Thomas

det kan du få fra struer foto, og så alligevel i bedste kvalitet og til
en god pris
tjek www.struerfoto.dk

vh
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-03 00:11

> tjek www.struerfoto.dk
>
> vh
> dorthe

Er det min computer der er noget galt med, eller virker struerfoto.dk bare
ikke optimalt?

-Ebbe

Fra : Karsten Thygesen

Dato : 05-01-03 11:36

Ebbe> Er det min computer der er noget galt med, eller virker
Ebbe> struerfoto.dk bare ikke optimalt?

Den virker ihvertfald ikke med mozilla under Unix...

Karsten

Fra : Thomas

Dato : 05-01-03 12:07

Til ITgrafen

OK Struer Foto er et bud... Men skal jeg bare e-maile filerne til dem,
og forklare hvad der skal laves? (hvilke filer der skal laves i hvilke
størrelser)
De har jo ikke noget "upload program" som mange af de andre sider.

Mvh. Thomas

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 05-01-03 02:36

> Hej Thomas
>
> det kan du få fra struer foto, og så alligevel i bedste kvalitet og til
> en god pris
> tjek www.struerfoto.dk

Hvordan sender man sine filer til struerfoto? Skal man bare sende dem i en
mail? Og kan man betale med dankort hvis man vil?

/Morten Bock

Fra : Anders Madsen

Dato : 04-01-03 23:33

Hej Thomas

> [...]
> pr.
> efterkrav (da jeg ikke har dankort / Visa eller lign), og sendt direkte ud

Jeg har de sidste par gange brugt FOTOLABO med et udmærket resultat og
til en rimelig pris. De sender billederne pr. efterkrav, så du behøver
ikke noget Dankort.

http://www.fotolabo.net

Anders C. Madsen
webmaster@digitalfotografen.dk

http://www.digitalfotografen.dk - mere sjov med dit digitalkamera!

Fra : itgrafen

Dato : 05-01-03 00:36

http://www.kandu.dk/

Fra : itgrafen

Dato : 05-01-03 00:38

undskyld Thomas

adressen til struerfoto's webside er selvfølgelig

http://www.struerfoto.dk/

venlig hilsen
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : **trads**

Dato : 05-01-03 00:53

De andre steder koster det ca 3kr pr billed..
Her koster det KUN 1.95kr
http://foto.jubii.dk/

Fra : Thomas

Dato : 05-01-03 12:14

"**trads**" <trads@maskulinFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> De andre steder koster det ca 3kr pr billed..
> Her koster det KUN 1.95kr
> http://foto.jubii.dk/

Det er rigtigt... Men som jeg sagde skulle man kunne betale pr. efterkrav...
Men det giver
Jubii desværre ikke mulighed for...

Fra : pan2

Dato : 05-01-03 08:12

kender problemet hvis du har nordea netbank kan du bruge dette sted uden
at skulle betale ekstra gebyr
http://www.inter-photo.dk/
per

http://www.kandu.dk/

Fra : Karsten Thygesen

Dato : 05-01-03 11:45

pan2> kender problemet hvis du har nordea netbank kan du bruge dette
pan2> sted uden at skulle betale ekstra gebyr
pan2> http://www.inter-photo.dk/

Og upload via ftp - så er man fri for alle browser problemerne...

Karsten

Fra : Leif Elsborg

Dato : 05-01-03 19:56

"Karsten Thygesen" <karthy-dated-1041763496.nfcjjdpa@karthy.net> skrev i en
meddelelse news:86ptrb3mf0.fsf@karthy.karthy.net...

> [...]
> pan2> http://www.inter-photo.dk/
>
> Og upload via ftp - så er man fri for alle browser problemerne...

Hej

Du kan også forsøge med

www.digitalfotoservice.dk

mvh. Leif