TV2s nye CD ?
Fra : Martin Ploug

Dato : 04-01-03 21:33

Hej NG

Er her nogen der har Tv2s "På kanten af småt brændbart" ?

Er den noget ved ?

På forhånd tak.

Hilsen Martin

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 04-01-03 21:42

Martin Ploug wrote:

> Hej NG
>
> Er her nogen der har Tv2s "På kanten af småt brændbart" ?
>
> Er den noget ved ?

Mej, jeg har den ikke, men jeg husker svagt anmeldelsen i Jyllands
Posten for ca. 1 md. siden.
Den var ikke særlig positiv.

Det var vist noget med at det lignede lidt for meget det de plejede at
lave.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : bebob

Dato : 04-01-03 22:53

"Jørgen Rasmussen" skrev d. 04-01-03 21:42 dette indlæg :

> [...]
> Posten for ca. 1 md. siden.
> Den var ikke særlig positiv.
>
> Det var vist noget med at det lignede lidt for meget det de plejede at

Er det i virkeligheden ikke det der er det fede ved TV2,
at de lyder som de plejer?

Bebob

http://www.kandu.dk/

Fra : Karsten Jensen

Dato : 07-01-03 17:41

On Sat, 04 Jan 2003 21:52:35 GMT, "bebob" <bebob.news@kandu.dk> wrote:

>Er det i virkeligheden ikke det der er det fede ved TV2,
>at de lyder som de plejer?

Både og.... Men den nye CD er faktisk under middel. Og det er sagt af
en TV-2 fan.....

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Karsten Vinding

Dato : 06-01-03 22:13

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message

> [...]
> Posten for ca. 1 md. siden.
> Den var ikke særlig positiv.
>
> Det var vist noget med at det lignede lidt for meget det de plejede at

Jeg har dels pladen selv, og derudover læst 4 eller 5 anmeldelser af pladen.

Dem jeg kan udpege:

Ekstra Bladets: var ekstremt negativ. Kalder pladen uopfindsom og kedelig. I
mine øjne kan anmelderen ikke have hørt den samme plade som mig.

Jyllands Postens: Som jeg læste den overvejende positiv. Teksterne gode,
musikken TV-2 som man kender dem med et pift af 80'er nostalgi og også lidt
moderne lyde.

Politikens: Meget positiv. Glad for både tekster og musik. Har udnævnt
pladen til en af de bedste sidste år.

Personligt synes jeg det er en meget god plade. Melodierne er gode, og jeg
bliver glad af at lytte til pladen. Teksterne er IMHO helt utroligt gode.
Noget af det bedste fra Steffen Brandt. Jeg savner lidt Greg Walshs
fingeraftryk på nogen af sangene, men pladen er virkelig godt sammensat.

Højdepunkter i mine ører er: Yvonne Ingdal, Hunden bider, Big time og
honning og Drømmer kun om dig. Favoritnumre er jo et spørgsmål om smag og
behag, og mange vil være uenige med mig. Det er en af de gode ting ved
TV-2's musik, den spænder vidt, og der er som regel noget for de fleste
(hvis de gider give musikken en chance).

--
Mvh, Karsten.

http://www.vinding.adsl.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-01-03 00:20

On Sat, 4 Jan 2003 21:33:26 +0100, "Martin Ploug"
<mploug@mail.tele.dk> wrote:

>Hej NG
>
>Er her nogen der har Tv2s "På kanten af småt brændbart" ?
>
>Er den noget ved ?
>
>På forhånd tak.
>
>Hilsen Martin

Ikke deres bedste cd, men klart værd at købe. Teksterne er blandt de
bedste Steffen har præsteret. Musikken er der ikke så meget nyt i. De
trækker en del tråde tilbage til deres 80'er-lyd, hvilke jeg synes er
glimrende.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Ingrid

Dato : 05-01-03 01:35

> Er den noget ved ?

Den er fremragende og selvfølgelig skal den købes, så enkelt kan det siges.
Teksterne er igen fantastiske og stilen er en blanding af gamle 80'er
synthesizer pop, rap og rock og den kan klart anbefales.

Mht. anmeldelser så er den rost af næsten alle danske aviser, og Politken
har den med på top 10 listen af årets udgivelser ...

Altså - Køb den, hør den og bliv glad ...

Hilsen
Ingrid
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...

Fra : hylstar

Dato : 05-01-03 14:00

Det er det bedste album siden deres 80'er album !!! Ja, det var bare min
mening
Der er lækre Nikolaj Steen og Peter Biker produktioner !!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-01-03 16:25

On Sun, 05 Jan 2003 12:59:58 GMT, "hylstar" <hylstar.news@kandu.dk>
wrote:

>Det er det bedste album siden deres 80'er album !!! Ja, det var bare min
>mening

Well Nærmest lykkelig og Amerika er imo de bedste, tæt fulgt af En
dejlig torsdag og Rigtige mænd.
Jeg tror ikke at PKASB vil stå samme distance, men det er klart et
album man skal have hvis man er til Tv-2.

Morten
morten@bowman.dk