Spearhead
Fra : ChristianTC

Dato : 04-01-03 20:53

Hej

Jeg har lige fået spearhead og vil gerne lave en backup af cd`en til mig
selv, men kan det virkelig passe at der er en spærring på cd`en så man ikke
kan lave en brugbar kopi af den? Jeg bruger CloneCity som brænderprogram.

MVH
Christian

Fra : ChristianTC

Dato : 05-01-03 00:24

"ChristianTC" <christofferthevikingNOSPAM@yahoo.com> wrote in message
> [...]
ikke
> kan lave en brugbar kopi af den? Jeg bruger CloneCity som brænderprogram.

Har i oplevet i multiplayer i spearhead at man nogle gange ikke kan høre
riffelskuddet fra riflen? Ellers er det et kanonfedt spil =O)

MVH
Christian

Fra : Tve

Dato : 05-01-03 01:42

Har ikke oplevet problemer med at brænde via Clone CD. Prøv evt. at sætte
hastigheden ned på din brænding.
Jeg har heller ikke problemer med rifler eller andre våben. Har kun godt at
sige om dette spil. Spiller det stortset kun i multiplayer da det bare er
for fedt. Og så findes der et hav af baner på nettet som gør at spillet
aldrig bliver kedeligt.

Gå gerne ind på de forskellige klan og MOHAA sider der findes. De kan
sikkert hjælpe med spørgsmål og erfaringer. Og så er der en masse fede ting
at hente her.

God fornøjelse - Tve

http://alliedassault.dk/
http://tmmworld.com/
http://www.mohmatch.com/
http://users.1st.net/kimberly/Tutorial/tut.htm
http://www.hunter-killers.dk/rules.htm
http://mohmulti.homestead.com/files/index.htm

Fra : ChristianTC

Dato : 05-01-03 10:21

"Tve" <Tve@tosse.dk> wrote in message
> [...]
>
> Gå gerne ind på de forskellige klan og MOHAA sider der findes. De kan
> sikkert hjælpe med spørgsmål og erfaringer. Og så er der en masse fede

Har du prøvet at brænde en version af spearhead der virker? Det går fint nok
med at brænde spillet i Clone Cd men når jeg skal bruge cd`en kommer der en
fejlmeddelse og jeg kan ikke komme ind i spillet. Det er lidt mærkeligt, for
jeg har kunnet lave backup af mine andre spil med clone cd, men ikke af
spearhead.

MVH
Christian

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-01-03 16:45

> [...]
ikke
> kan lave en brugbar kopi af den? Jeg bruger CloneCity som brænderprogram.

Du mener vel CloneCD? Bruger du den sidste nye verion 4.2.0.2? Hvad har du
af brænder og CD-ROM drev?