Year Intel med sin nye 3,06 Ghz CPU
Fra : NeoNmaN

Dato : 04-01-03 20:24

Hayyyy WOLLA alle sammen se nu intel en gang til har de sloget rekorten
:) de er for nice læs om den nye CPU fra intel ders P4 på 3,06 Ghz mega
nice
http://intel.com/products/desk_lap/processors/desktop/pentium4/index.htm
?iid=Homepage+SpotTop_head_021230& håber du kan lidt englsk da det hele
står på englsk der inde :/ men kan da lige røbe at ders nye cpu køre med
533MHz system bus :)

http://www.kandu.dk/

Fra : Flemming Joensson

Dato : 04-01-03 21:32

"NeoNmaN" <NeoNmaN.news@kandu.dk> wrote in

>:) de er for nice læs om den nye CPU fra intel ders P4 på 3,06 Ghz

Hvilken planet har du opholdt dig på siden det er så nyt for dig?

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Petersen_Michael

Dato : 04-01-03 21:50

Flemming Joensson skrev i meddelelsen ...
>"NeoNmaN" <NeoNmaN.news@kandu.dk> wrote in

>Hvilken planet har du opholdt dig på siden det er så nyt for dig?

nogen der gidder forklare mig hvad det har med netværk at skagge?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : NeoNmaN

Dato : 04-01-03 21:50

"Flemming Joensson" skrev d. 04-01-03 21:32 dette indlæg :
> [...]
>
> Flemming
>

> --
> Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra

hi hi er heller ikke nyt men synds lige alle skulle se det :p

http://www.kandu.dk/

Fra : Arne

Dato : 05-01-03 11:57

Få dig et liv ......

Eivind

Har intet med Netværk at gøre
Er ikke en nyhed
En AMD XP+2800 er vel ligeså hurtig (og 3000kr billigere)

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 05-01-03 16:10

"NeoNmaN" <NeoNmaN.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> hi hi er heller ikke nyt men synds lige alle skulle se det :p

Ahhh... kandu. Nu røger den altså i filteret :(

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Bo Simonsen

Dato : 06-01-03 01:22

Stig Meyer Jensen <stig@mine_3_initialer.dk> writes:

> Ahhh... kandu. Nu røger den altså i filteret :(

Kan det virkelig ikke lade sig gøre, at få smidt den skide server af
usenet?

Det er efterhånden ikke andet end ubrugelige indlæg der kommer derfra.

--
Mvh. Bo Simonsen
"Linux! The choice of a GNU generation"      http://bo.geekworld.dk

Fra : NeoNmaN

Dato : 05-01-03 12:23

jeps i now det ikke har noget med netværk at gøre :/ men var for sent da
jeg klikket :(

http://www.kandu.dk/

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-01-03 12:31

> jeps i now det ikke har noget med netværk at gøre :/ men var for
> sent da jeg klikket :(

Normalt kan man annullere sine indlæg på news. Jeg skal dog ikke kunne
sige om det også er muligt som kandu bruger.

Flemming