/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
CBB mobil?
Fra : Henning Lund


Dato : 04-01-03 19:09

Nogen her som har prøvet at ringe til deres kundeservice/hotline?
Jeg har nu ventet over 1 time, intet absolut intet er sket, er det
normalt?

--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/


 
 
Nicolai (04-01-2003)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 04-01-03 19:58

> Nogen her som har prøvet at ringe til deres kundeservice/hotline?
> Jeg har nu ventet over 1 time, intet absolut intet er sket, er det
> normalt?

Ja.



Michael Kjærsgård (04-01-2003)
Kommentar
Fra : Michael Kjærsgård


Dato : 04-01-03 20:11

> Nogen her som har prøvet at ringe til deres kundeservice/hotline?
> Jeg har nu ventet over 1 time, intet absolut intet er sket, er det
> normalt?

Om det er "normalt" kan jeg ikke sige da jeg kun har haft ringet til dem
2 gange, dog indenfor en uge.
Første gang ventede jeg ca. 10 minutter, 2. gang ca. 5 minutter.
Det værste er dog at man ikke får at vide hvilket nummer man er i køen -
og så bliver ham "supersælgeren" altså trættende at høre på i længden :)

--
Michael
Send GRATIS SMS til alle danske og udenlandske mobiltelefoner
http://www.vitsms.tk


Henning Lund (04-01-2003)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 04-01-03 20:36

Michael Kjærsgård skrev:

> Om det er "normalt" kan jeg ikke sige da jeg kun har haft ringet til
> dem 2 gange, dog indenfor en uge.
> Første gang ventede jeg ca. 10 minutter, 2. gang ca. 5 minutter.
> Det værste er dog at man ikke får at vide hvilket nummer man er i
> køen - og så bliver ham "supersælgeren" altså trættende at høre på i
> længden :)

Hehe ja supersælgeren burde udskiftes med en der tæller ned i køen, tak
for svaret til jer begge, jeg fik endelig fat i dem og forelagde dem
problemet som var at jeg intet netværk kunne få på telefonen, damen
sagde så at der var sket en fejl derinde så det ville hun rette i løbet
af en ½ time, 3/4 time efter kom der liv i telefonen, et gammelt logo
poppede op i displayet, intet clubblahblah logo som jeg synes der står i
velkomstbrevet, ringe fra telefonen kan jeg ikke, og ringer jeg til
telefonen er der bare optagetone, nogen som har et bud på hva faen det
så skyldes, supporten er lukket så dem kan jeg ikke spørge?


--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/


Henning Lund (04-01-2003)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 04-01-03 22:21

Henning Lund skrev:
et
> gammelt logo poppede op i displayet, intet clubblahblah logo som jeg
> synes der står i velkomstbrevet, ringe fra telefonen kan jeg ikke, og
> ringer jeg til telefonen er der bare optagetone, nogen som har et bud
> på hva faen det så skyldes, supporten er lukket så dem kan jeg ikke
> spørge?

Den kan sende/modtage sms men ikke ringe til / fra, HUH?


--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/


WHaP (06-01-2003)
Kommentar
Fra : WHaP


Dato : 06-01-03 20:27

hej hej

ville lige høre om jeg er den eneste der har ventet næsten 2 mrd på at få
mit gamle nummer flyttet over til CBB?? jeg bestilte i november, [har TDC]
hvad har i oplevet?


WHaP


"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:av7j8i$cqnc0$1@ID-138513.news.dfncis.de...
> Henning Lund skrev:
> et
> > gammelt logo poppede op i displayet, intet clubblahblah logo som jeg
> > synes der står i velkomstbrevet, ringe fra telefonen kan jeg ikke, og
> > ringer jeg til telefonen er der bare optagetone, nogen som har et bud
> > på hva faen det så skyldes, supporten er lukket så dem kan jeg ikke
> > spørge?
>
> Den kan sende/modtage sms men ikke ringe til / fra, HUH?
>
>
> --
> Mvh
> Henning Lund
> icq 18805021
> http://sitecenter.dk/freespace/
>



Familien Kristensen (02-02-2003)
Kommentar
Fra : Familien Kristensen


Dato : 02-02-03 15:36


"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:av7j8i$cqnc0$1@ID-138513.news.dfncis.de...
> Henning Lund skrev:
> et
> > gammelt logo poppede op i displayet, intet clubblahblah logo som jeg
> > synes der står i velkomstbrevet, ringe fra telefonen kan jeg ikke, og
> > ringer jeg til telefonen er der bare optagetone, nogen som har et bud
> > på hva faen det så skyldes, supporten er lukket så dem kan jeg ikke
> > spørge?

Vi har det samme problem:

> Den kan sende/modtage sms men ikke ringe til / fra, HUH?

Og så endda på to mobilos på én gang (med hver sit SIM kort)

Er der nogen forslag til løsning?

Hilsen Jeannie



Steven Nybo Andersen (17-01-2003)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 17-01-03 06:04


"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote in message
news:av77v3$crkmp$1@ID-138513.news.dfncis.de...
> Nogen her som har prøvet at ringe til deres kundeservice/hotline?
> Jeg har nu ventet over 1 time, intet absolut intet er sket, er det
> normalt?

Tja hvis vi snakker CBB så er det ganske normalt.
Hvis vi ssnakker Telmore burde det MAKSIMALT tage 2-3 minutter


Steven.
--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408894
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste