Michael Kjærsgård skrev:
> Om det er "normalt" kan jeg ikke sige da jeg kun har haft ringet til
> dem 2 gange, dog indenfor en uge.
> Første gang ventede jeg ca. 10 minutter, 2. gang ca. 5 minutter.
> Det værste er dog at man ikke får at vide hvilket nummer man er i
> køen - og så bliver ham "supersælgeren" altså trættende at høre på i
> længden :)
Hehe ja supersælgeren burde udskiftes med en der tæller ned i køen, tak
for svaret til jer begge, jeg fik endelig fat i dem og forelagde dem
problemet som var at jeg intet netværk kunne få på telefonen, damen
sagde så at der var sket en fejl derinde så det ville hun rette i løbet
af en ½ time, 3/4 time efter kom der liv i telefonen, et gammelt logo
poppede op i displayet, intet clubblahblah logo som jeg synes der står i
velkomstbrevet, ringe fra telefonen kan jeg ikke, og ringer jeg til
telefonen er der bare optagetone, nogen som har et bud på hva faen det
så skyldes, supporten er lukket så dem kan jeg ikke spørge?
--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/