Battelfield 1942
Fra : Gizmo

Dato : 04-01-03 18:35

Nu har jeg snart forsøgt alt, også i de posts der er i denne gruppe.

Men mit BF hakker stadig som en sindsyg, jeg har forsøgt med diveres
indstillinger samt diverse skærmopløsninger.

Mit hardware er :

P 4 1900Mhz
512 RDRam
GF 4 TI 4400 128Mb DDR
(har den sidste nye skærmkort driver)

Please help

Regartz

Gizmo

Fra : Erik

Dato : 04-01-03 20:22

"Gizmo" <gizmo@thedanishbrigade.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg snart forsøgt alt, også i de posts der er i denne gruppe.
>
> Men mit BF hakker stadig som en sindsyg, jeg har forsøgt med diveres
> indstillinger samt diverse skærmopløsninger.

Kører du med soundblaster lydkort?
Jeg havde osse probs med hakkeri i BF1942,
men efter at jeg skrottede mit soundblaster, kørte det perfekt.
Nu bruger jeg c-media 8738 lydchippen på mit asus A7V333 bundkort.

--
Erik

Fra : Gizmo

Dato : 04-01-03 21:04

Jeg køre med det som sidder på min bundkort (Asus P4T-E 850) men har også
forsøgt med andre lydkort, men lige meget hjælper det.

Fra : Jonas Borg

Dato : 05-01-03 10:12

Har du også updatede det version 1.2 i spillet?.. de skriver at de har
optimeret spillet til geforce 3 og op af.. (hardware acc.)
det hjalp lidt på min... men stædigvæk når jeg spiller single player, og der
sker en masse ting på en gang.. hakker det..
Jeg prøvede engang at oc'e min cpu.. og det hjalp... men det er sygt hvad
det kræver så! :)

AMD 1800+ XP
Geforce 3
512 PC133
maxtor fluid 40GB HD

Fra : Gizmo

Dato : 05-01-03 13:13

Har forsøgt at updatere den til 1.2 men det hjalp ikke meget. Det burte
ikke være nødvendig at oc. Spillet burte da kunne køre på en P4 1900 og et
Geforce 4 128ddr ram ?

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 06-01-03 10:26

> Har forsøgt at updatere den til 1.2 men det hjalp ikke meget. Det burte
> ikke være nødvendig at oc. Spillet burte da kunne køre på en P4 1900 og
et
> Geforce 4 128ddr ram ?

Prøv evt. denne tweak guide:
http://www.tweaktown.com/document.php?dType=guide&dId=420

Fra : a

Dato : 06-01-03 12:39

Jeg har også en splinterny PC og et battlefield 1942 som hakker og er ret
langsom. Specielt i forhold til f.kes. wolfenstein multiplayer som køre 100
% realtime med op til 62 spillerer per server. Fed grafik og kanonhøj
intensitet. Jeg har tidligere skrevet et indlæg om mit battlefield som ikke
er godt og mange forsøger sig med alle mulige løsninger (nyeste patch,
konfigurering, skærmkort m.v.). Disse ting er i orden på min nye PC og jeg
har nu glemt alt om spillet battlefield 1941 som i øvrigt kan købes af mig
for f.eks. 150 kr. Jeg bor i hillerød hvis nogen er interesset.

Bruce

Fra : Gizmo

Dato : 06-01-03 12:54

Ja, jeg vil give dig ret. Jeg opgiver også, det er sku ligemeget hvad jeg
gør, så hakker det. Mit sælges også for 150.-

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 06-01-03 16:59

Slå hardware lydacceleration fra i spillets lydmenu - det hjælper...
-Niels-

Gizmo <gizmo@thedanishbrigade.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:av760e$l1a$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : smasher

Dato : 06-01-03 21:20

Hej NG !!!

Jeg ved ikke om det kan hjælpe nogen, jeg havde samme HAKKENDE problem (Min
grafik stod næsten stille), men så downloadede jeg Patch v1.2
ftp://3dgamers.in-span.net/pub/3dgamers1/games/battlefield1942/bf1942_v1.2_f
ull.exe , og Microsofts nye DirectX v9.0,

http://download.microsoft.com/download/6/d/8/6d8af880-c050-455c-9536-4a04725
db85f/dx90_redist.exe , og installerede den, det fik mit spil til at køre
acceptabelt, det ser pænt ud "selvom jeg ikke kører de højeste opløsninger",
og det væsentligste, det hakker næsten ikke mere.

--
Smasher

"trying is the first step towards failure..." - Homer J. Simpson

Fra : smasher

Dato : 06-01-03 21:28

Nye links !!!
Microsoft DirectX v9.0

http://download.microsoft.com/download/6/d/8/6d8af880-c050-455c-9536-4a04725
db85f/dx90_redist.exe

BF 1942 Patch v1.2

Fra : a

Dato : 07-01-03 10:52

Nej det hakker næsten ikke mere!!! Det er netop sagen i en nøddeskal. Hvis
man ikke ved eller har prøvet bedre så kan man leve med det, men hvis man
har spillet wolfenstein så vil man synes at det er totalt utåeligt. Det er
netop derfor at wolfenstein altid vil være meget udbrudt med konstant flere
tusinde spillerer online fordi der ikke findes alternativer med lige så god
eller bedre kvalitet.

a.