MS Windows
briani 27239
Multiple desktops a la Linux i WinXP?
Fra : Taba

Dato : 04-01-03 18:28

Micro$oft har lavet powertoys til windows XP og en af de værktøjer hedder
noget i stil med "Virtual Desktop Manager" som de vist har rippet fra Linux
Men nu er det jo dejligt at have den mulighed man kan skifte mellem 1 og
9 skriveborde i linux, men nogen der kender et program der kan det til
WindowsXP?

Jeg har kigget lidt på nettet, men det jeg efterlyser ved alle de programmer
jeg har haft fat i er at man skal "gøre meget" for at skifte fra et
skrivbord til et andet, enten via en fancy menu el. lign. Desuden havde
ingen af dem en "preview" af skrivebordene som der er i Linux (bruger
Mandrake 9.0).

Indtil videre er M$' eget powertoy det bedste desktop manager jeg har
fundet, men der er preview funktion alt for bøvlet (den er fullscreen og
tidskrævende), så mit spørgsmål er: Nogen der kender det bedste "Linux rip
off wannabe" desktop manager som ligner Linux' eget virtual desktop manager
mest?

//Taba

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-01-03 10:53

In article <BQER9.24873$Hl6.2726696@news010.worldonline.dk>,
famtaba@tiscali.dk says...
> off wannabe" desktop manager som ligner Linux' eget virtual desktop manager
> mest?

Effective Desktop. Kan ikke længere hentes på nettet

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Taba

Dato : 07-01-03 12:29

> Effective Desktop. Kan ikke længere hentes på nettet

HEr er et link til den:

http://www.softlinks.ru/download/file.php?fileID=1047