Netværk problem (ved ikke hvad problem hed~
Fra : N9

Dato : 04-01-03 18:22

Hej

Jeg har et problem som jeg ikke ved hvordan eller kan løses.

Jeg køre med stofanet og Win XP pro udgaven og har en ISS kørende, fin nok,
den kører.
Men jeg ønsker at koble min computer som er bagved i min netværk, men egne
intern IP, frem som min www server.

f.eks.
1: brugeren taster Http://IP/test
2: kommer til min ip og jeg kan se at de har tastet test
3: leder brugeren videre til min intern netværk f.eks. \\internIP:8520 og
det er det der skal vise for brugeren

Kan det lade sig gøre eller skal der noget andre hardware til det???
Hele systemet køre på en proxy server med min XP som har forbindelse til
internettet.
Håber at det er forståelig for jer eller er i meget velkommen til at mail
mig.

Andre forslag til løsning modtages gerne.

Godt nytår

N9

Fra : Bo Simonsen

Dato : 05-01-03 00:47

N9 <nhiasy@stofanet.dk> writes:

> [...]
> internettet.
> Håber at det er forståelig for jer eller er i meget velkommen til at mail

Nedenstående guide tror jeg vil kunne hjælpe dig.

   http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/icsxp/index.htm

--
Mvh. Bo Simonsen
"Linux! The choice of a GNU generation"      http://bo.geekworld.dk