MS Windows
briani 27239
Problemer med vsubst --> "snydeprogram"
Fra : Svend Emil

Dato : 04-01-03 17:53

Hejsa

Jeg har installeret Mafia på min computer, og nu vil jeg meget gerne gøre så
jeg kan spille det uden cd i cd-rom drevet...
I fredags læste jeg så om dette program, vsubst, i Stiftstidende, og tænkte
at det ville kunne hjælpe mig.
Direkte Link ---> http://home.tiscalinet.ch/t.bigler/vsubst.zip

Jeg trykker på min genvej til spillet på skrivebordet, men den vil jo stadig
læse CD-ROM drevet !

Jeg har kopieret alt indhold fra Marfia cd 1 over på harddisken, og lavet et
"drev" for den, kaldet Z.

Hvad skal jeg gøre her, for at det vil virke ?

Håber i kan hjælpe
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : mthaulow

Dato : 04-01-03 22:03

Hej Svend Emil

Gå til www.gamecopyworld.com klik på en af de servere der er online.

Find spillet Marfia og tryk på den hyperlink.

Her ligger der NO-CD/fixet

Hent det, og kør det på din pc, du vil nu kunne køre dit spil uden CD

MVH
M Thaulow

http://www.kandu.dk/

Fra : mthaulow

Dato : 05-01-03 18:05

Hej Svend Emil

Har du prøvet at hente den patch på www.gamecopyworld.com

Det virker på alle andre spil.

Hver gang jeg spiller et spil meget henter jeg altid et no-cd patch, det
gør spillet meget hurtigere.

MVH
M Thaulow

http://www.kandu.dk/

Fra : Svend Emil

Dato : 05-01-03 19:18

"mthaulow" <mthaulow.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det virker på alle andre spil.
>
> Hver gang jeg spiller et spil meget henter jeg altid et no-cd patch, det

Jeeps, det virker nu
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 04-01-03 22:41

Hej Svend Emil
Den genvej ,du har lavet ,er den fra cdèn ,du har på harddisken, det skal
den være ,for at virke.
Mvh.
Jørgen

Fra : Svend Emil

Dato : 05-01-03 17:27

"Jørgen Madsen" <joergen.madsen@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Svend Emil
> Den genvej ,du har lavet ,er den fra cdèn ,du har på harddisken, det skal
> den være ,for at virke.
> Mvh.

jaa, det er det (på en måde), men den vil alligevel læse cd-rom drevet...

Ved ikke hvad jeg skal gøre for at det virker....
--
--- Svend Emil (o: ---