Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Exakta DC3100
Fra : Søren Andresen

Dato : 04-01-03 17:51

Electronic World har dette digitale kamera til salg for 2600, er der nogen
der kender til dette mærke og er det
noget der er værd at investere i.

mvh
Søren Andresen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-01-03 23:40

Det eneste jeg kunne finde er de tekniske specifikationer fra
producentens hjemmeside.
http://www.praktica.de/

Fra : Jeff

Dato : 10-01-03 01:25

Hej med jer, jeg har siddet med et sådan kamera i mine hænder, det virker
ok.
Jeg ville gerne ha´ fat i et sådan, vid i hvor længe det tilbud gælder.

Venlig hilsen Jeff

Fra : abbn

Dato : 31-01-03 17:20

"Søren Andresen" skrev d. 04-01-03 17:51 dette indlæg :
> Electronic World har dette digitale kamera til salg for 2600, er der
> [...]
Kameraet kan købes i Bilka i denne uge til 2499

nvh
abbn

http://www.kandu.dk/