2 spørgsmål
Fra : KeNzO

Dato : 04-01-03 17:29

Hvor kan jeg hente demo spil ?
Er der nogen som ved hvornår duke nukem forever udkommer ?
Har læst den 10/1 10/2 10/3 disse datoer har jeg set på
http://www.spilpriser.dk

Fra : Devast8or

Dato : 04-01-03 18:00

Demoer kan hentes mange steder. Et godt sted at starte er enten producentens
hjemmeside, eller på google (bare søg på "SPILNAVN demo download").
www.Dailyrush.dk har også tit noget liggende.

DN4ever aner jeg intet om

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Kurt Lund

Dato : 04-01-03 18:05

"KeNzO" <bussemand@NOSPAMoperamail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen som ved hvornår duke nukem forever udkommer ?
> Har læst den 10/1 10/2 10/3 disse datoer har jeg set på

Ang: hvornår Duke Nukem forever udkommer
det udkommer nok når der er færdig det plejer de at sige
og det sker nok alrdrig, det er snart blevet udsat i 2 år ;)

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-03 18:11

>Hvor kan jeg hente demo spil ?

Det kan man rigtig mange steder. Lad mig blot nævne et par danske og
et par udenlandske. Alle omhandler primært nyheder - men det
inkluderer også nye demoer o.l. bliver nævnt.

Daily Rush
<http://www.dailyrush.dk/>

Spilzonen
<http://www.spilzonen.dk/>

Blue's News
<http://www.bluesnews.com/>

The Adrenaline Vault
<http://www.avault.com/>

>Er der nogen som ved hvornår duke nukem forever udkommer ?

Nej.

>Har læst den 10/1 10/2 10/3 disse datoer har jeg set på
>http://www.spilpriser.dk

Der er ingen dato blevet nævnt i forbindelse med udgivelsen af Duke
Nukem Forever... det er stadig "when it's done".

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : KeNzO

Dato : 04-01-03 19:50

jeg takker og bukker

Fra : a

Dato : 06-01-03 12:43

Jeg vil starte en ny clan. Er nogle interesseret i at blive medlem af en
nordisk wolfensteinclan ?

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 06-01-03 23:41

a wrote:
> Jeg vil starte en ny clan. Er nogle interesseret i at blive medlem af en
> nordisk wolfensteinclan ?

Hvor er du dog bare et håbløst fjols, du har endnu en gang formået at
poste dit crap i flere nyhedsgrupper uden den mindste hensyn til
almindelig god skik.

Det skulle undre mig meget hvis du finder nogen til en klan på den måde,
faktisk er du sikkert bedre hjulpet ved at spørge dig for når du
spiller. Dvs. hvis du spiller lige så dårligt som du opfører dig i
nyhedsgrupperne, så skal du nok ikke forvente at komme i klan med andre
end en flok bots.

Tag dig dog sammen, det er ikke fordi du ikke har fået opfordringer nok.

Mvh

Bruno

Fra : Claus

Dato : 07-01-03 10:41

> Tag dig dog sammen, det er ikke fordi du ikke har fået opfordringer nok.

hørt!!!!

Claus

Fra : PMC

Dato : 07-01-03 12:09

Interesting language don't you think?

Grtz

Peter

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-01-03 14:11

"PMC" <somebody@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Interesting language don't you think?

LOL....

- Martin, a proud Dane!

Fra : a

Dato : 07-01-03 10:40

Endnu et eksempel på alt for mange smålige idioter i denne verden.

Fra : Kurt Lund

Dato : 07-01-03 11:33

> Endnu et eksempel på alt for mange smålige idioter i denne verden.

Du fatter ikke et vink med en vognstang hvad !!!

Folk er ved at være trætte af dig, eller forstår du ikke Dansk

Mvh
Kurt

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-01-03 18:30

a wrote:
> Endnu et eksempel på alt for mange smålige idioter i denne verden.

Suk, du er virkelig for meget.

Hvis jeg var smålig så havde jeg sendt en mail til abuse@cybercity.dk om
måde du fører dig frem på, men hvis du fortsætter stilen så skal jeg da
gerne give dem et praj.

Mvh

Bruno

PS. To alt.games.wolfenstein - sorry to be responding to this fuckwits
trolling but as you know hope is green and maybe hell get to his senses
someday. Just so you know this time he is trying to start a clan, my
guess is their tag will be [SadLamer] or something like that.

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 06-01-03 17:08

> [...]
> Er der nogen som ved hvornår duke nukem forever udkommer ?
> Har læst den 10/1 10/2 10/3 disse datoer har jeg set på

Der går vist MANGE måneder før der kommer en demo at dette spil, desværre.
Og man kan have sin frygt for, at det er forældet når det kommer.
(Daikatana, nogen?)

mvh,
Rasmus Bertelsen