DLS
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 04-01-03 16:33

Hej gruppe

Nogen der ved hvorledes man kan gemme sine ruter, hvis man f.eks. skal
afinstallere DLS og installere det igen på en anden PC. Jeg synes ikke at
kunne finde hvor de ligger på disken

Fra : Mikael Wahlgren

Dato : 04-01-03 16:49

> Nogen der ved hvorledes man kan gemme sine ruter, hvis man f.eks. skal
> afinstallere DLS og installere det igen på en anden PC. Jeg synes ikke at
> kunne finde hvor de ligger på disken

Använd GPS-link och exportera rutterna till fil och importera dem sedan
igen.

Fra : P.L.P.

Dato : 04-01-03 17:06

> Nogen der ved hvorledes man kan gemme sine ruter, hvis man f.eks. skal
> afinstallere DLS og installere det igen på en anden PC.

Hej !

Download GPS-link 1.4.1

Med det program kan du finde ruter og waypoint på DLSK. og gemme dem som en
tekstil. og bagefter kan du overføre dem til den nye PC med det her program.
Du kan download GPS Link fra korttjenesten på DLSK

Mvh. Per

Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 04-01-03 19:55

Lav backup af user.mdb og session.ses

Hilsen Bjarne

Fra : Jens Schönemann-Paul

Dato : 06-02-03 10:00

Hej

Ruter og waypoints ligger i en databasefil kaldet

user.mdb

som ligger i DLSK roden (gælder for Ver. 1). Gem denne fil, og kopier den
direkte ind i den nye installation. Bemærk endv. at filen ikke må være
skrivebeskyttet, da DLSK skriver i den under brug.

Evt. overførsel til Ver. 2 må ske via GPS Link.

Med sejlerhilsen
Jens Schönemann-Paul