Telia Cash-SIMkort sættes i 2618s
Fra : jESPER

Dato : 08-03-01 00:03

Kan man det - og derved opnå at man kan bruge sit nummer og
Cash-abbonnement fra
simkortet?

Cash-sim-kortet kommer fra en 3210'er som er fra august sidste år,
Eriksonen er en wannasave, som ikke har haft noget simkort i endnu... Så
vidt jeg har forstået så låser den først når sim-kortet kommer i?

pf tak

dj jESPER

Fra : Møgelmose

Dato : 08-03-01 08:09

Det burde virke begge er jo Telia...

Fra : Gonzo

Dato : 08-03-01 08:56

On Thu, 08 Mar 2001 00:03:24 +0100, jESPER <brunholm@bigfoot.com>
wrote:

>Kan man det - og derved opnå at man kan bruge sit nummer og
>Cash-abbonnement fra
>simkortet?

Det er ingen problem, jeg bruger selv et CashCard mens jeg venter på
de får åbnet det medfølgende Simkort.

Fra : jesper godsk nielsen

Dato : 08-03-01 14:28

det er en skrøne at telefonen låser sig til det første kort du sætter i den,
jeg har selv forsøgt med min A2618(wanna-save) at sætte både sonofon og
tele-dk kort i, men ingen af delene virkede :), og det på to forskellige
2618'ere..........

Fra : Fotografering.org

Dato : 08-03-01 17:00

"jesper godsk nielsen" <dungeonmaster@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:98816v$2il8$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> jeg har selv forsøgt med min A2618(wanna-save) at sætte både sonofon og
> tele-dk kort i, men ingen af delene virkede :), og det på to forskellige

A2618 låser sig ikke til det første kort.
Men det er absolut INGEN skrøne med visse Nokia telefoner !