Installere en engelsk Internet Explorer på~
Fra : | Gooz |

Dato : 04-01-03 15:47

Hvordan installere man en engelsk Internet Explorer på en maskine der kører
WinXP Pro dk m. Internet Explorer SP1 dk ?
Hver gang man vil installere en engelsk siger den at jeg skal fjerne min
gamle først, men det kan jeg ikke, da den ikke er synlig i Tilføj/Fjern
programmer.

Hvad gør jeg?

Mvh

Daniel J.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-01-03 18:14

"| Gooz |" <daniel-j@fjern-dette.oncable.dk> skrev :

>Hvordan installere man en engelsk Internet Explorer på en maskine der kører
>WinXP Pro dk m. Internet Explorer SP1 dk ?

Hvorfor?

Det er en dårlig ide at køre med to forskellige sprog i
henholdsvis Windows og IE.

Du risikerer at menuer f.eks. vil indeholde blandet dansk og
engelsk tekst, IE bruges i IE til meget andet end browsning.

>Hver gang man vil installere en engelsk siger den at jeg skal fjerne min
>gamle først, men det kan jeg ikke, da den ikke er synlig i Tilføj/Fjern
>programmer.

Man kan ikke installere IE i samme version, som man allerede har
og man kan ikke afinstalere den IE-version, som din Windows er
født med.

Fra : | Gooz |

Dato : 04-01-03 22:30

> Hvorfor?
>
> Det er en dårlig ide at køre med to forskellige sprog i
> henholdsvis Windows og IE.

Fordi jeg bruger en webside med et CMS system der virker bedst med en
engelsk Internet explorer. Og det er ikke lyv!

Mvh

Daniel J.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-01-03 23:05

"| Gooz |" <daniel-j@fjern-dette.oncable.dk> skrev :

>Fordi jeg bruger en webside med et CMS system der virker bedst med en
>engelsk Internet explorer. Og det er ikke lyv!

Det kan jo nok ikke lade sig gøre før der kommer en nyere version
af IE end den din Windows er født med.