MS Windows
briani 27239
A fatal exception 0E has occured at 0028:C~
Fra : lingping

Dato : 04-01-03 15:32

Har du set noget tilsvarende ?? og hvordan rettede du fejlen ?
I sin helhed er teksten der fremkommer på blå skærm (hukommelsesfejl ?)
A fatal exception OE has occured at 0028:C0006EB2 in VXD
VMM(01)+00005EB2 eller 0028: C000B28A inVXD Vmm(01) +00002A28.
Techadvice.com har haft spørgsmålet ude, men ingen af svarene hjælper.
Ligeledes har jeg kontaktet bundkortfabrikanten ( MS - 5169 atx al9,
Micro-star), men her var der heller ikke hjælp at hente.
Styresystem er 98 se. Gode råd er yderst velkomne !!

Hils
Ling Ping

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-01-03 22:22

0E er typisk en RAM fejl så tjek dine RAM.