Har både Han og en tæve i løbetid hvad sk~
Fra : Sune

Dato : 07-03-01 23:50

Hej Hunde venner,,

Vi er i den lykkelige/ulykkelige situation at vi har 2 hunde en han og en
tæve som IKKE må parre da de er i familie, vi har så valgt at tæven skal om
til min mor imens det står på men nu er der kun gået 2 dage og vi kan
virkelig mærke på ham at han er ked og savner hende, hun er jo kun en hvalp
på 10 mdr. og han er 4 år, og de leger meget...Vi syntes også at det er
lidt synd for tæven, da hun er vant til at blive luftet via gåturer hos os
og ved min mor kun i en have af ikke park ligende størrelse..

Giv os et godt råd med !!!
Mvh. Et par bekymrede hundeejer og en ked hund !!!

Fra : Praxis

Dato : 08-03-01 09:09

Sorry, jeg har ikke noget råd, men kan sige at jeg føler fuldhjertet med
jer. Jeg har selv næsten samme problem: En lille tæve i løbetid, en lille
hanhund, der gerne må parre hende, og har gjort det(Ikke meningen at hun
skulle i løbetid nu. Regnede først med at hun kom om 3-4 mdr.) Og en STOR
hanhund, der selvsagt ikke må bespringe hende. Og det gør ondt på mig at se
hans frustration, og oxo de to smås frustration. Tæven fordi hun gerne vil
lade dem alle parre sig, og den lille hanhund, fordi han er bange for at den
store får lov*suk*
Og jeg har ingen mulighed for at få nogen af dem passet, men trøster mig med
at det skulle være slut om en uge(Er det ikke 3 uger, man siger tæven er i
løbetid???) Hun har været hævet i 2 uger nu og været ekstra attraktiv i 10
dage. Første parring var for præcis een uge siden(d 1/3)

--
VH Praxis©