MS Windows
briani 27239
Program til at tegne grundplan (hus)
Fra : kim014

Dato : 04-01-03 13:45

Findes der et 2D program helst Dansk hvor det kan lade sig gøre at tegne et
grundplan til hus , skal ikke være kompliceret, men noget med at man kan
afsætte punkter efter lineal/målestok og forbinde punkter med streger, altså
en program hvor man næsten tegner på samme måde som med papir ,lineal
ogblyant Jeg vil blive lykkelig hvis sådan en program findes helst på Dansk
da jeg ikke er så god til Engelsk. Mvh. Kim

Fra : H. Grønberg

Dato : 04-01-03 16:55

Hej Kim.

Prøv Corell Draw eller Adobe Illustrator...de hører ikke til i den lette
ende, men de er til gengæld målfaste, det har vel en vis betydning til
byggeri. .....

Gode tanker

Henrik Grønberg

Fra : kim014

Dato : 04-01-03 17:23

"H. Grønberg" <hhg@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Kim.
>
> Prøv Corell Draw eller Adobe Illustrator...de hører ikke til i den lette
> ende, men de er til gengæld målfaste, det har vel en vis betydning til
> byggeri. .....

Fås de på Dansk?? Mvh. Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-01-03 18:47

"kim014" <kim014@mail.dk> skrev :

>Fås de på Dansk?

Ja (er dog ikke sikker på den nyeste version af Corell Draw) og
har du spørgsmål om programmerne, så ved de en masse om dem i