Molly har også dårlig ånde
Fra : Lene

Dato : 04-01-03 13:02

Hej igen!
Jeg har også et spørgsmål til jer alle.
Molly har virkelig dårlig ånde. Ikke bare af fisk og andet snask, men
nærmere mere råddent. Hendes tunge er fin, og jeg kan heller ikke se noget
ved tænderne.
Desuden kan jeg slet ikke klare at høre når hun spiser! Hun knirker med
tænderne, så det skyller koldt ned ad ryggen på mig. Gemalen har tit været
ved at få grineflip, når han kommer ind og ser mig med begge fingre i ørerne
og højtsyngende, når Molly spiser. Heldigvis svinger det meget, idag,
søndag, gør hun det ikke. Hurra.
Ved I hvad, - jeg tror simpelthen at jeg kører til dyrlægen med hende.
Så undskyld mit indlæg- det hjalp at få ord på det og læse det bagefter, så
jeg ved hvad jeg skal!
Søndagshilsner fra Lene, Vulle o.s.v.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 04-01-03 13:33

"Lene" <lene@satzone.com> skrev i en meddelelse
> Hej igen!
<klip>

> Søndagshilsner fra Lene, Vulle o.s.v.

Gylp! Lene! du gjorde mig helt nervøs! Men det ER da gudskelov kun lørdag i
dag.... ikke?

Hilsen
Lisbeth

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-01-03 14:26

> Gylp! Lene! du gjorde mig helt nervøs! Men det ER da gudskelov kun lørdag
> dag.... ikke?

Jo, det siger min kalender også

<Hilsen Nina
www.tendertribes.dk