Stop i søgningen igen
Fra : Axel Nielsen

Dato : 07-03-01 23:38

Hej gruppe

Jeg har problemet igen med at søgningen på internetet hænger fast i
minutter,
for så at starte igen som det passer den, det føles som det er computeren
der
stopper søgningen, da der ingen aktivitet er i computer ikonet.
Jeg har et netkort, skal den havde en fast ip adresse?
Hvis den skal det, hvad skal den så være?

Jeg har et Zyxel omni net plus modem,
og et netkort Tyhoon RTL 8139

Venlig hilsen Axel

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-03-01 23:57

"Axel Nielsen" <axelkorup@image.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et netkort, skal den havde en fast ip adresse?
> Hvis den skal det, hvad skal den så være?

Ja, fx 192.168.1.1 og subnet 255.255.0.0

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855