Kill Bill
Fra : Snole

Dato : 04-01-03 11:12

Så ser det ud til at Quentin Tarantino slår til igen, dog først til
efteråret vel at mærke.

Kill Bill http://us.imdb.com/Title?0266697

Martial arts møder Mia Wallace.

I bedste postmoderne stil er filmen en remake af den svenske

Thriller http://us.imdb.com/Title?0072285

som skulle være den første film der blev forbudt af censuren i Sverige!

Der er lige kommet en trailer her:
http://www.apple.com/trailers/miramax/kill_bill/

Jeg kunne godt tænke mig at spørge gruppen om to ting:

For det første, er der nogen der har set den svenske film, og hvordan var
den?

For det andet, er Tarantino en død sild, ventede han for længe, er hans tid
ovre? Eller er han smartere og sejere end nogensinde, og får ultimativ
comeback? (set i lyset af traileren)

Min umiddelbare reaktion er, at traileren har det rette Tarantino feel, så
oddsene er gode.

Snole

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 04-01-03 13:43

"Snole" <soan98@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> For det andet, er Tarantino en død sild, ventede han for længe, er hans
tid
> ovre? Eller er han smartere og sejere end nogensinde, og får ultimativ
> comeback? (set i lyset af traileren)

Jeg synes traileren ser interessant ud. Faktisk ser den lidt halvlækker ud.

Håber bare ikke at der går Charlie's Angles i det......håber den er seriøs
nok, og ikke ta'r for meget pis på sig selv.

Fra : CybaMerc

Dato : 04-01-03 17:57

A long time ago in a galaxy far, far away....
Thomas Mouritsen wrote:

[snip]

>Håber bare ikke at der går Charlie's Angles i det......håber den er seriøs
>nok, og ikke ta'r for meget pis på sig selv.

Det skal du vist ikke regne med. Se bare på ham den gamle nisse, der
hopper op på katanaen og den elendige dubbing.

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 04-01-03 18:52

"CybaMerc" <CybaMerc@REMOVE_THISimage.dk> skrev i en meddelelse

> Det skal du vist ikke regne med. Se bare på ham den gamle nisse, der
> hopper op på katanaen og den elendige dubbing.

Jah. Det er rigtigt nok ; Det bliver nok Charlie's Angles blandet med
Crouching Tiger, Hidden Dragon

Det kan selvfølgelig godt være underholdende i sig selv, men ikke lige det
jeg forventer af en Tarantino film, må jeg indrømme ; Så laver han jo bare
det, som alle andre osse laver......og jeg tror at de andre laver det bedre.

Men det skal blive spændende at se, hvad Kill Bill ender med at blive for en
film.

Fra : Kasper Aae

Dato : 05-01-03 20:52

On Sat, 4 Jan 2003 18:51:54 +0100, "Thomas Mouritsen"
<milesSLETDETTE@privat.dk> wrote:

> [...]
>
>Men det skal blive spændende at se, hvad Kill Bill ender med at blive for en

Det kunne da være kanon, hvis teaseren bare var en "red herring", der
havde til formål at tage lidt pis på publikum : )

--
Kasper Aae