MS Windows
briani 27239
Brugernavn og password under login
Fra : Lars Kalsen

Dato : 04-01-03 02:35

Hej - jeg har fået et problem på min PC,

Når jeg tænder den er den begyndt at bede om et brugernavn og password.

Sådan har det ikke altid været - så hvordan fjerner jeg denne anmodning om
brugernavn og password igen.

Mvh og Godt nytår,

Lars Kalsen
Lars.Kalsen@itgruppen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-01-03 04:44

"Lars Kalsen" <mail@mail.dk> skrev :

>Sådan har det ikke altid været - så hvordan fjerner jeg denne anmodning om
>brugernavn og password igen.

Hvilken windowsversion?

Fra : Lars Kalsen

Dato : 04-01-03 12:27

Hej,

Jeg har Windows98.

Mvh Lars

Fra : Thomas

Dato : 04-01-03 12:31

> Hej,
>
> Jeg har Windows98.

Check dine netværksindstillinger.

Hvis der er logon til microsoft netværk ( eller noget i den stilart ) skal
du logge på.

hvis du lige har sat et netværkskort i er det netop årsagen,da netværket
således bliver installeret.

venligst

Thomas