Så er der problemer! (James Bond mission 3~
Fra : antidote

Dato : 04-01-03 01:23

Er i mission 3 - har frigivet alle servants, den sidste jeg fandt var hende
i badet - nu bliver der givet ordre om at man skal gå til tilbage til Mayhew
i bunkeren...problemet er bare at jeg ikke kan komme tilbage igen.
Jeg kan løbe rundt ude i main garden og så kan jeg løbe ind i bathhouse -
men jeg kan ikke komme tilbage i selve huset, kom derud ved at hoppe ud af
huset på stolperne, men der kan jeg jo ikke komme ind igen da der er alt for
højt op - så derfor hvordan kommer man tilbage fra main garden / bathhouse
og hvordan pokker finder jeg bunker-stedet igen ???

Håber I kan hjælpe!

--

/antidote

Fra : Thomas Hjort

Dato : 04-01-03 01:26

"antidote" <antidote2001@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> højt op - så derfor hvordan kommer man tilbage fra main garden / bathhouse
> og hvordan pokker finder jeg bunker-stedet igen ???

Ved søen i haven er der en elektrisk ledning. Du skal op på stenen og kravle
i armgang over så du kommer op i huset igen. Men pas på strømmen i midten.
Vendt til det gnistre og kravl så hen over :)

Mvh Thomas

Fra : antidote

Dato : 04-01-03 01:37

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i armgang over så du kommer op i huset igen. Men pas på strømmen i midten.
> Vendt til det gnistre og kravl så hen over :)

Tak det vil jeg prøve - hva' med bunkeren nogle tip til hvordan jeg finder
den?

/antidote

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 04-01-03 21:54

> Tak det vil jeg prøve - hva' med bunkeren nogle tip til hvordan jeg finder
> den?

Du har været der - inden du gik ud! Men døren til bunkeren er ved at
billede...der er en skjult klods som du skal trykke på og derefter åbner
vægen sig!
Håber at det var nok!

--
/ Rasmus Broholm Andersen [9900]

Fra : P Nissen

Dato : 04-01-03 11:01

On Sat, 4 Jan 2003 01:26:07 +0100, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:

>Ved søen i haven er der en elektrisk ledning. Du skal op på stenen og kravle
>i armgang over så du kommer op i huset igen. Men pas på strømmen i midten.
>Vendt til det gnistre og kravl så hen over :)

Der er også en tunnel under vandet i en af dammene.
Jeg kom nemlig ind uden at skulle kravle i ledningerne.