telefonlås på 3210?
Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 04-01-03 00:27

Hej

Min lillebror har haft en gammel 3210 til ligge i et halvt års tid, nu har
han deværre glemt hvad koden til telefonlåsen er, dvs. han kan kun bruge sit
eget simkort i den. Er der nogen måde at fjerne låsen på eller nulstille
koden?

Mvh. R. Poulsen

Fra : Lars Raaby

Dato : 04-01-03 10:01

> [...]
> dvs. han kan kun bruge sit eget simkort i den. Er der nogen
> måde at fjerne låsen på eller nulstille koden?

Har i prøvet 12345
Er den købt med Telia

Lars Raaby

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 04-01-03 10:16

problemet ligger i at han selv har ændret koden fra 12345 til noget andet,
og derefter glemt hvad... Den er købt uden abonnement eller med teledanmark,
kan ikke helt huske...

mvh R. Poulsen

Fra : ">> Joe

Dato : 04-01-03 10:16

On Sat, 4 Jan 2003 00:27:21 +0100, "Roald Skødt Poulsen"
<roald<removethis>@dueholm.cc> wrote:
> [...]
>eget simkort i den. Er der nogen måde at fjerne låsen på eller nulstille
ja, en der kan unlocke din tlf. kan også fortælle hvad koden er.!!
så spørg din lokale onlocker om hvad han skal ha' for at fortælle dig
koden...
jeg ved at ved en butik i Aalborg. kostede det min kusine 150 kr.
men jeg kendte en der ville gøre det for 30 kr..
det var så ved en nokia 3310 men der er jo ikke det der er afgørende.

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern tal fra e-mail add.