ABU Ambassadeur
Fra : ole hansen

Dato : 03-01-03 23:24

Jeg betaler toppriser for Ambassadeur fra før 1981 i nystand og/el. i org.
emballage.
Søger også enhånds ABU stænger m/ forsænket greb samt svenskfremstillede
Hi-Lo woblere.
Mvh, Ole

www.ambassadeuria.dk

Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 04-01-03 10:27

HEJ!

Prøv med en annonce i "Sportsfiskeren" - det gav mig for et par år siden
kontakt til en mand syd for Aaalborg, der har en helt ubrugt ABU-stang
stående, men jeg har ikke hans adresse længere. desværre!

--
Venlig hilsen
Thorkild J. Nielsen

Teksten "bort" og "fjernes"
skal slettes fra min afsender-e-mailadresse.

Fra : Karsten

Dato : 04-01-03 13:28

prøv på
www.123nu.dk

Fra : ole hansen

Dato : 04-01-03 15:47

Tak for tippet Karsten! Mvh, Ole

Fra : John Søndergaard

Dato : 04-01-03 13:36

Hej Ole Jeg har et Ambassadeur 5000 med læderitui og ekstra spole.Hvis det
har interesse kontakt mig på jsondergaard@mail.dk

Fra : ole hansen

Dato : 04-01-03 15:35

Hej John, hvad er hjulfodsnummer og hvilken stand er hjulet i? Mvh, Ole

Fra : John Søndergaard

Dato : 04-01-03 16:17

Det har nr 61809 eller 618090 det sidste kan jeg ikke se om det er et 0
hilsen john

Fra : Alex Linaa

Dato : 04-01-03 18:16

"John Søndergaard" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Det har nr 61809 eller 618090 det sidste kan jeg ikke se om det er et 0
> hilsen john

Kunne I ikke flytte denne diskussion over i markedsgruppen, hvor den ville
være on topic?

FUT til news:dk.marked.privat.lystfiskeri

/Alex

Fra : ole hansen

Dato : 04-01-03 22:50

Hvis det er 61809 så er der tale om en Record (og i givet fald er jeg
bestemt interesseret). Hvis det derimod er
618090 er det en ABU og den type/årgang har jeg rigelig af, og er kun
interesseret i en spritny i org. papkasse. Mvh, Ole

Fra : SW

Dato : 04-01-03 16:20

On Fri, 3 Jan 2003 23:23:43 +0100 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> ole
hansen wrote:

>Jeg betaler toppriser for Ambassadeur fra før 1981 i nystand og/el. i org.

Hur mycket är en mörkröd (burgundy) Ambassadeur 1500C med stämpeln SAMPLE i
hjulfoten värd?

Fra : ole hansen

Dato : 04-01-03 22:52

Det er fra den første halvdel af 90'erne (solgtes kun i Australien og
Japan). Du kan nok få omkring 1000:- for den på www.tradera.se Mvh, Ole