sne, vejsalt og av min pote
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 03-01-03 21:51

Godaften

Så er den gal igen. Nu hvor der for alvor er blevet vinter over lille
Danmark, er den også gal med Nicki's poter, præcis som sidste år, den arme
hund, han lider så meget under det, at det gør helt ondt på mig.
Hver gang vi skal ud smørre jeg hans poter med pote voks, og når vi kommer
hjem igen, bliver de skyllet i lunken vand.

Er vi et sted hvor der ikke er saltet, synes han sne er skønt, men desværre
bor vi midt i københavn, så salt kan stort set ikke undgås

Pote vink fra

Bolette og Nicki

Fra : Sander

Dato : 03-01-03 22:23

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
desværre
> bor vi midt i københavn, så salt kan stort set ikke undgås

Kan man ikke købe nogen små, slags sko til hundende. Mener at have set det
engang, men det kan være, at jeg husker forkert. Du kan evt. lave nogen selv
?

Potevoksen er desværre ikke effektiv nok, når det virkelig står galt til med
poterne.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 03-01-03 22:50

"Sander" <sander@tjekmig.dk> skrev i en meddelelse
Hejsa

> [...]
> engang, men det kan være, at jeg husker forkert. Du kan evt. lave nogen

Jo, det kan man, og jeg købte faktisk også nogen sidste år, men jeg kunne
ved gud ikke få Nicki til at gå med dem, så de blev retuneret igen. Hver
gang jeg bare så meget som kiggede på skoene, løb han al hvad han kunne, han
ville bare ikke ha' dem på. Og fik han dem endelig på, ville han ikke støtte
på poterne, så det var ingen succes. Men den med måske selv at lave nogen
til ham, var måske ikke så tosset, det kunne jo bare være lidt strømpe
f.eks.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : sanne

Dato : 03-01-03 23:43

Hej Bolette,

Jeg har haft gode erfaringer med at smøre med potevoks ved sengetid,
så det trænger ind i poten istedet for at blive skyllet af i sneen.
Dvs. min gravhund fik potevoks på når vi gik i seng og igen inden vi
gik ud om morgenen, det hjalp ihvertfald på effekten hos os.

Susanne