Hvem kan det være? En proustinde XXX bar b~
Fra : erik

Dato : 03-01-03 20:38

Hej
Meget længe har jeg undret mig over hvem denne "proustinde" kan være. Det
drejer sig om degnen Jørgen Winthers drengebarn Pedet Christian, som blev
hjemmedøbt 20/2 1717. Da og ved dåbens konfirmation i kirken bar denne
proustinde barnet, se venligst

http://www.sitecenter.dk/erikrn/nss-folder/mappe/Billeder/PCW1daab1udsnit.jp

Kan du venligst give mig dit bud på hvad hud hed - og hvem hun var gift med.

--
Erik
Denmark

Fra : erik

Dato : 03-01-03 20:41

undskyld, jeg kan åbenbart ikke få det sidste "g" til at hænge ved, håber
linken kan bruges

erik

Fra : erik

Dato : 04-01-03 08:56

Fra : Arne Feldborg

Dato : 04-01-03 09:39

"erik" <fox44REMOVETHIS@mail.dk> skrev Sat, 4 Jan 2003 08:56:00 +0100

>http://www.sitecenter.dk/erikrn/nss-folder/mappe/Billeder/PCW1daab1udsnit.jp

Glem det. Outlook Express kan ikke servere en lang URL korrekt.!

Men brug denne her:
http://www.sitecenter.dk/erikrn/nss-folder/mappe/Billeder/PCW1daab1udsnit.jpg

Iøvrigt mener jeg der står: Mad(me) Boesen, hvis det siger nogen noget.?

Men det er formentlig ikke provstens navn, men derimod hendes eget.
Eftersom der ikke står nogen nærmere forklaring på hvor hun kommer fra
vil jeg nok mene, at hendes mand er præst enten der i sognet eller i et
af nabosognene - og at han ihvertfald er provst i det pågældende
provsti.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Per Agerbæk

Dato : 04-01-03 19:41

Hej

Problemet med den "knækkede" URL kan løses ved at ændre lidt på
indstillingerne i outlook-express. Prøv at se
http://agerbaek.sytes.net/hints/OE-hint1.html

Med venlig hilsen
Per

Fra : Arne Feldborg

Dato : 04-01-03 20:27

"Per Agerbæk" <pagerbaek@dbmail.dk> skrev Sat, 4 Jan 2003 19:40:48 +0100

>Problemet med den "knækkede" URL kan løses ved at ændre lidt på
>indstillingerne i outlook-express. Prøv at se
>http://agerbaek.sytes.net/hints/OE-hint1.html

Ikke nogen speciel god løsning. Det ændrer linielængden generelt og det
er ikke hensigtsmæssigt.

Andre programmer, som feks. Agent, undlader simpelthen linieombrydningen
når der er tale om en URL.

--
mvh, A:\Feldborg