Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Ixus V3 - Dansk manual Ønskes
Fra : **trads**

Dato : 03-01-03 19:22

Hej
Jeg efterlyser hermed en manual i PDF-format (eller lignende) til
ovennævnte camera.
Og Nej... Jeg kan ikke finde det på Canon.dk

Henrik Olesen

\....../
³(o)(o)³
---ooo--(__)--ooo---

DaW DaW

Fra : Michael Christiansen

Dato : 03-01-03 20:39

Hej Henrik,

Prøv: http://www.shg.dk/files/pdf/520085.pdf

Mvh Michael

**trads** <trads@maskulinFJERN.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e15d4c0$0$155$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Michael Christiansen

Dato : 03-01-03 20:40

Sorry, jeg så ikke lige at det var en dansk du søgte

Fra : **trads**

Dato : 03-01-03 20:50

Takker for linket....Men Det er til den "lille og Gammel" model.
S200 er nu ca 1,1/5 -2 år gammel .
Også er S200 den amerikanske betegnelse af en Ixus V2 - V3 hedder S230....
har du også den ??

Fra : hansdal

Dato : 04-01-03 18:15

Hej Henrik;
Hvor endte du med at købe dit Canon Ixus V3. Jeg sidder selv og surfer
rundt efter samme kamera, og har skudt mig ind på en side i USA, hvor
det koster $399 og den tyske powerseller24.de hvor det koster €469,-
Hvad anbefaler du for at undgå dansk moms osv. Det skal selvfølgelig
findes så billigt som muligt ...

Mvh. Hans

http://www.kandu.dk/

Fra : **trads**

Dato : 05-01-03 00:43

399$ lydder da billigt..Men kender ikke fragtprisen på en oversøsk fragt.
Jeg købte min ved powerseller24.de til 429€ + 5€ til fragt = 434€
Grunden til min pris på 429€ er at jeg NÅEDE at bestille det d 31/12
hvorefter de hævede priserne d1/1..... heldigt...
Ang. Dansk moms.. Den "undgår" man ikke
For relt har du jo "SELV" oplysnings pligt over dine handler udefor
grænserne.....bob bob..

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 05-01-03 01:03

"hansdal" skrev:
> Hvad anbefaler du for at undgå dansk moms osv. [..]

Så er det nok ikke USA du skal gå efter. Postvæsenet er blevet meget
skrappe, så du undgår næppe både afgift+moms af et digital kamera fra USA.

Koncentrér dig istedet om køb indenfor EU, hvilket typisk vil sige enten
Tyskland eller England. Så kommer der ingen uforudsete ekstra udgifter oveni
(altså med mindre det går istykker indenfor de første 2 år)

Mvh, Lars

Fra : **trads**

Dato : 05-01-03 11:48

Syntes at min ønsker er ved at ændre sig til noget andet her i min streng...
Jeg mangler en Manual på dansk..

Men ok.. er der andre der kan hjælpes og gøres glade,er det vel Ok.. men
men..ik ?

Fra : hansdal

Dato : 05-01-03 12:10

Tak for svaret. Ét sidste spørgsmål: Ved bestilling hos powerseller24.de
kommer der så DK-moms oveni når pakken krydser grænsen, eller er det kun
pakker som kommer fra lande udenfor EU som kontrolleres? Kørte din pakke
bare direkte igennem hjem til dig?

Vh. Hans

http://www.kandu.dk/

Fra : **trads**

Dato : 05-01-03 13:57

Jeg har ikke modtaget den endnu..... men om ca 4dg kommer den.

Ang Moms . Er kameraet du bestiller ved powerseller24.de
INCL. 16% tysk moms.
Og så skal du SELV oplyse danmark,at du har indført et produkt og GERNE vil
betale dansk moms...... hehe NOT.

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 05-01-03 14:23

"hansdal" skrev:
> Ét sidste spørgsmål: Ved bestilling hos powerseller24.de
> kommer der så DK-moms oveni når pakken krydser
> grænsen [..]

Ved køb indenfor EU betaler du kun den pris som butikken tager, der kommer
ingen ekstra regninger når pakken krydser grænsen.

I visse tilfælde vil butikken kræve dansk moms og evt. dansk punktafgift når
du køber. Det gælder når deres salg af varer til danske købere er på mere
end 280.000 kr. pr. år, for så siger loven at de skal være momsregistreret
her i landet.

Mvh, Lars