Ole Splittorf Simonsen
Fra : Ulla Simonsen

Dato : 03-01-03 18:50

Min far Ole Splittorf Simonsen døde så vidt jeg ved i 1982.
Han var uddannet kok og sejlede som hovmester omkring 1947-52. Han var gift
med min mor omkring 1947, hun hed Ruth Kisti Simonsen - de var fætter og
kusine. Er der nogen der har kendt ham og kan fortælle mig noget om ham.
Jeg tror hans sidste adresse var på Østerbro i København.
på forhånd tak
Ulla Simonsen

Fra : Børge Askholm

Dato : 04-01-03 17:15

"Ulla Simonsen" <usi@post1.tele.dk> wrote in message

> [...]
>Er der nogen der har kendt ham og kan fortælle mig noget om ham.
> Jeg tror hans sidste adresse var på Østerbro i København.

En mulighed er at prøve folkeregisteret i København - de må nødvendigvis
kende ham hvis han har boet på disse kanter.

Børge

Fra : Frede Haahr Nielsen

Dato : 10-01-03 20:15

Ulla skrev:

> [...]
> kusine. Er der nogen der har kendt ham og kan fortælle mig noget om ham.
> Jeg tror hans sidste adresse var på Østerbro i København.

Han døde i februar 1982; sidste adresse var Tåsingegade 30, 2100 København Ø.

Jeg kan ikke hjælpe dig med yderligere oplysninger, men måske kan en dødsannonce eller proklama i Statstidende give dig supplerende oplysninger om din far.
PS Hans navn blev stavet Splittorff, altså med 2 f'er.

--
Venlig hilsen
Frede Haahr Nielsen