Intel 845GE vs SiS651 ??
Fra : janus141

Dato : 03-01-03 18:21

Hvad kan jeg som almindelig dødelig bruge Hyper Threading support til
(845GE)?
Kan den teoretiske hastighed i ata133 overhovedet opnåes med en IDE hd
(SiS651 ata133, 845GE ata100)?
Hvad er spec'sne på "performance 256-bit 3D engine" (845GE) ?
Hvad er spec'sne på det, som SiS651 tilbyder ?

Nogen forskel på, hvor hurtig en CPU de kan understøtte?

Hvis prisforskellen er 4-500 spir, hvad ville I så vælge?

Venlig hilsen Janus

http://www.kandu.dk/

Fra : -=Madsen=-

Dato : 03-01-03 19:40

<------------------------->
> Hvad kan jeg som almindelig dødelig bruge Hyper Threading support til
<-------------------------->
Din pc bliver meget bedre multitaskning, ( måske lige så god som en dual )
men bemærk det kun er P4 over 3 GH. som under støtter Hyper Threading

> Kan den teoretiske hastighed i ata133 overhovedet opnåes med en IDE hd
> (SiS651 ata133, 845GE ata100)?
Tror det næppe Ide 66 er jo knap nok udnyttet i dag.

> Hvis prisforskellen er 4-500 spir, hvad ville I så vælge?
Altid Intel chipset til P4