MS Windows
briani 27239
trådløst tastatur.
Fra : Bente Christensen

Dato : 03-01-03 18:03

Hej.

Hvor stor en rækkevidde kan man forvente af et trådløst tastatur?

Jeg har et på prøve, som rækker sikkert på 2½ meter.
Er det standard?

Svar gerne hurtigt.

Hilsen Bente C.

Fra : zigge

Dato : 03-01-03 18:16

"Bente Christensen" <bentec@mail.tele.dk> wrote in message
> Jeg har et på prøve, som rækker sikkert på 2½ meter.
> Er det standard?

Jeg prøvede lige med mit Logitech pro, det rækker op til 4 - 5 meter før det
bliver ustabilt. Det er dog min erfaring at den trådløse mus bruger mere
strøm hvis der er langt mellem sender og mus. Musen brugt flere batterier da
jeg havde klistret senderen fast under bordpladen...

//zigge

Fra : Bente Christensen

Dato : 03-01-03 18:53

"zigge" <laser.snabela@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
da
> jeg havde klistret senderen fast under bordpladen...

vil det sige, at det er en hel videnskab, hvor føleren sidder+

Hilsen Bente C.>

Fra : zigge

Dato : 03-01-03 21:56

> vil det sige, at det er en hel videnskab, hvor føleren sidder+

Næ slet ikke, den skal bare være i nærheden af tastatur og mus. Helst så der
er fri luft imellem delene.

//zigge