TV-spil der kommer til PC.....
Fra : Svend Emil

Dato : 03-01-03 17:29

news:3e15b971$0$71652$edfadb0f@dread11.news.tele.dk... (ca. 100 kb)

Scanning fra Stiftstidende

--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Svend Emil

Dato : 03-01-03 17:31

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3e15ba33$0$47420$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> news:3e15b971$0$71652$edfadb0f@dread11.news.tele.dk... (ca. 100 kb)
>
> Scanning fra Stiftstidende

....ellers så ligger den i news:dk.binaer på news.tele.dk serveren...
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Emil Jensen

Dato : 03-01-03 19:24

Yeeeeees. Så kommer GTA Vice City sandsynligvis til Pc alligevel. Så mangler
vi bare Getaway...

Emil

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 03-01-03 19:26

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse
> Yeeeeees. Så kommer GTA Vice City sandsynligvis til Pc alligevel. Så
mangler
> vi bare Getaway...

Så vidt jeg ved har det da hele tiden været meningen at Vice city og Halo
skulle komme til Pc. Vice city skulle bare komme til Pc et halvt år
senere...

Hygge

Fra : Mikkel Westh

Dato : 04-01-03 20:41

"Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg ved har det da hele tiden været meningen at Vice city og Halo
> skulle komme til Pc. Vice city skulle bare komme til Pc et halvt år
> senere...
>
> Hygge

GTA:VC var der officeielt ingen planet om at udgive til PC!
Det var først for en måneds tid siden at Rockstar udtalte at en konvertering
var undervejs...
Halo var oprindeligt et PC spil! Men så smed MS penge efter Bungie,og de
lagde så PC versionen på hylden indtil Xbox versionen var udkommet.
Ret mig hvis jeg tager fejl.

/Tiger

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 04-01-03 21:22

"Mikkel Westh" <privat@private> writes:
> Halo var oprindeligt et PC spil! Men så smed MS penge efter Bungie,og de
> lagde så PC versionen på hylden indtil Xbox versionen var udkommet.
> Ret mig hvis jeg tager fejl.

Halo var oprindeligt et Mac-spil, som blev multiplatform PC/Mac, og så
pludselig Xbox-only. Mon Bungie får lov til at lave en Mac-version senere?
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : DWM

Dato : 05-01-03 00:31

"Mikkel Westh" <privat@private> skrev i en meddelelse
> GTA:VC var der officeielt ingen planet om at udgive til PC!
> Det var først for en måneds tid siden at Rockstar udtalte at en konvertering
> var undervejs...

Præsist som GTA3 så det er nok derfor at folk havde forventet at VC
også vil komme.

/Kenneth Iversen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 03-01-03 19:33

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> writes:
> Så mangler vi bare Getaway...

Sony kan næppe se nogen pointe i at portere deres titler til andre
platforme, med mindre da deres hardware-salg skulle stagnere...
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Morten Olsson

Dato : 04-01-03 09:13

Så vidt jeg ved er det stadig ikke en overskudsforretning for Sony at
sælge PS2 konsoller - derimod hives pengene ind på softwaren.... ?

/morten