"Fikse" poly-toner!
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 03-01-03 17:11

Hej NG!
Er lige blevet den GLADE ejer af en N 6610, og vil jo derfor gerne have et
par fede polytoner smidt i fonen!

Meeeeen jeg synes jeg er lidt nærig! Gider ikke ret gerne at give 10-15
kroner for dem, og det koster de jo hvis man skal bruge diverse services på
nettet...

Men kan man ikke fikse det selv? Kan man f.eks. bruge en MP3, konvertere den
til midi og smide den på telefonen? Mener bare desværre at det er noget med
at midi lyd ligger i flere forskellige spor, og at det lige præcis er disse
spor en mobil bruger? Kan det overhovedet konverteres fra mp3 til midi?

Er der nogen der kender til sites der bruger miditoner som "lyttefiler"?
Mange steder kan man jo lytte til tonen før man bestiller den, og det kunne
jo være småsmart, hvis man så bare kunne downloade filen og så sende den til
mobilen - Men så let slipper man vel ikke?

Kort sagt: Tips og tricks til billige poly-toner ønskes!

Godt nytår i øvrigt!
Lasse Rønlev

Fra : Sconk

Dato : 03-01-03 17:35

www.jtw.dk 150 gratis ringe toner,

Klaus

http://www.kandu.dk/

Fra : Kasper

Dato : 03-01-03 20:22

> Kort sagt: Tips og tricks til billige poly-toner ønskes!

Brug det software som følger med. Så er du kørende.

Mvh

Kasper