Skærme
Fijala 3554
God billig 19" - hvor
Fra : Henning

Dato : 03-01-03 16:11

Den skal være ny, så ingen grund til at henvise til
markedsgrupperne
1600*1200/85Hz minimum, hvor fåes den til under 1800,-?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Kim Lehmann Poulsen

Dato : 03-01-03 19:17

hmm vil jeg umiddelbart sige lyder lidt svært at finde,
jeg købte til 19" ADi G66'er
men der er 1280*1024 85 hz den opløsning jeg benytter og finder bedst.
synes ikke det ser helt ok ud i 1600*1200.
Men det kan da godt være der er skærme der kan klare dette.

Held og lykke med din søgen.

Mvh Kim Lehmann Poulsen

Fra : Nicolai

Dato : 03-01-03 23:05

> Den skal være ny, så ingen grund til at henvise til
> markedsgrupperne
> 1600*1200/85Hz minimum, hvor fåes den til under 1800,-?

Spyt 2000 og der er ingen tvivl:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514797899

Fra : Henrik

Dato : 05-01-03 11:06

"Nicolai" <nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk> wrote in

> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514797899

Den skærm har jeg lige købt til ca 2000 kr., og den kan varmt anbefales

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 04-01-03 02:20

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev
> Den skal være ny, så ingen grund til at henvise til
> markedsgrupperne
> 1600*1200/85Hz minimum, hvor fåes den til under 1800,-?

Jeg vil have en Ferrari. Ikke bare en legetøjs-bil men en rigtig én af
slagsen. Den skal være rød og være rigtig hurtig. Den skal selvfølgelig
være splinterny og have lædersæder. Jeg vil give 3.000 kroner for den -
hvor finder jeg den?

- Min pointe: Glem alt om en GOD 19" skærm til under 1.800 kroner - prøv
med en 17", og du kan være heldig at finde noget rimeligt.

mvh
Peter

Fra : Nicolai

Dato : 04-01-03 05:55

> - Min pointe: Glem alt om en GOD 19" skærm til under 1.800 kroner - prøv
> med en 17", og du kan være heldig at finde noget rimeligt.

Nu har vi jo alle forskellige standarder tol GOD, men det link jeg smed er sguda kanon til prisen?

Fra : Henning

Dato : 05-01-03 21:09

On Fri, 03 Jan 2003 16:10:45 +0100, Henning <newsmail@mailme.dk>
wrote:

>Den skal være ny, så ingen grund til at henvise til
>markedsgrupperne

Hvad med
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=9KLR(TCO99) -
det der tiltaler mig er 0.25DP og fladt billerør.

Henning
hsb(at)image.dk