Sms via nettet
Fra : krs

Dato : 03-01-03 16:01

hej,

Er er nogle som ved hvor på nettet man kan sende gratis sms'er? Jeg plejer
at bruge coolsms.dk, men siden har ikke virket i lang tid.

Krs

Fra : Th Frydensberg

Dato : 03-01-03 16:06

Prøv at se på denne side http://www.vindenand.dk/
mv th evt www.icq.com

Fra : xMS.dk

Dato : 04-01-03 09:06

kig på http://www.xms.dk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 04-01-03 20:09

> kig på http://www.xms.dk

Der sender gennem e-mail>>SMS-gatewayen og derfor kun kan sende til sonofon og
telia :(

Dog stort + til dig fordi du gør opmærksom på det, og ikke,
ligesom tusindvis af andre sider, lader som om beskeden bliver sendt

--
Michael
Send GRATIS SMS til alle danske og udenlandske mobiltelefoner

Fra : xMS.dk

Dato : 05-01-03 22:47

selvfølgelig skal der gøres opmærksom på det .... jeg er sgu ikke ude på at
snyde folk !!ærlig business!!

men tak....
--
/jens christian smørum
http://www.xms.dk - danmarks mobilportal...

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 06-01-03 16:09

> selvfølgelig skal der gøres opmærksom på det .... jeg er sgu ikke ude på at
> snyde folk !!ærlig business!!

Heh... bare en skam at alle de andre ikke er ligesom dig (og mig selv
*selvglad*)

--
http://www.vindenand.dk/sendsms