BLuetooth - USB/PCI
Fra : René Jensen

Dato : 03-01-03 13:01

Hej og godt nytår.
Jeg vil gerne kommunikere mellem min ericsson t68 og min stationære pc.
Hvad findes der af bluetooth muligheder, der kan monteres i pc´en ?
Jeg har hørt om usb og pcmcia ting, men hvad med pci kort ?
Hvad er den billigste løsning ?

René Jensen

Fra : ct

Dato : 03-01-03 13:44

en usb fætter koster omkring 400 hos f.eks. www.shg.dk under bundkort,
tilbehør.

Fra : Vike

Dato : 03-01-03 18:31

Kender du den? Jeg kan ikke rigtig blive klog på om den forudsætter et MSI
bundkort specielt forberedt til Bluetooth?

mvh

Henrik

Fra : ct

Dato : 03-01-03 19:23

usb tingesten virker på alle bundkort, det sæt til indbygning de har kræver
til gengæld et understøttet msi kort.

claus

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 04-01-03 14:04

rj@tryl.dk writes:
>Jeg har hørt om usb og pcmcia ting, men hvad med pci kort ?
>Hvad er den billigste løsning ?

Den billigste løsning, jeg har set, er faktisk et PCI-kort, som det
ITbutikken sælger.
http://dk.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=32200

Men USB-dimserne koster minimalt mere (ca. 400-50). De er mindre, pænere
og mere fleksible (du kan fx. tage den med til en kammerat eller på
jobbet) og de anmeldelser, jeg har set rundt omkring, viser, at de
fungerer mindst lige så godt.

MSI's USB-bluetooth-dongle har fået god omtale rundt omkring.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested