Hjælp til at åbne side i nyt vindue
Fra : Geffe

Dato : 09-12-00 08:33

Under "Egenskaber for hyperlink" har jeg under "Destinationsramme" skrevet
"_blank". Herved åbnes siden i et nyt vindue, hvilket også er meningen.
Problemet er blot, at siden ikke bliver vist som maksimeret, men derimod
åbnes i et lille vindue. Er det noget, man kan gøre noget ved?
Geffe

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 09-12-00 15:10

Geffe <geffe@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
> Problemet er blot, at siden ikke bliver vist som maksimeret, men derimod
> åbnes i et lille vindue. Er det noget, man kan gøre noget ved?

Vælg den option der hedder "Whole Page". Du finder den i rammen med
blyanten.
Den åbner en ny side så den fylder hele skærmen.

Ann Mette Heindorff

Fra : Geffe

Dato : 09-12-00 20:39

Hej Ann Mette.
Tak for hjælpen. Siden bliver maksimeret, men til gengæld så bliver den ikke
åbnet i et nyt vindue, hvilket er nødvendigt. Den bliver kun åbnet i et nyt
vindue, når jeg skriver: _blank" (- eller vælger "Nyt vindue" i den der med
blyanten).
Geffe

Fra : N/A

Dato : 10-12-00 20:06