VPN mellem 2 stk. win XP maskiner
Fra : MSP

Dato : 03-01-03 11:39

Hej

Jeg kan ikke for det til at virker

Mig og min kammerat vil prøve at lave et lan netværk over vores ADSL
forbindelser (cybercity). Vi kører begge win XP og under
netværksforbindelser kan man kører en guide hvor man laver incomming vpn. Vi
kan godt finde hinanden og logge på hinandens pc, sådan at der står at man
er koblet på via vpn, MEN vi kan ikke se noget at det vi deler (som man kan
i Lan) og vi kan ikke lave og finde hinanden i nogle spil over Lan/Vpn....
Hvad gør vi galt/hvad skal man sætte det rigtigt op..... ??? Skal man bruge
nogle specielle programmer til vpn eller win xp nok... er det bare nogle
opsætninger vi har forkert.. Findes der en guide på nettet til win xp, for
dem vi har prøvet skulle det virke men NOPE

HJÆLP....

MSP

Fra : mthaulow

Dato : 04-01-03 19:48

"MSP" skrev d. 03-01-03 11:39 dette indlæg :
> [...]
for
> dem vi har prøvet skulle det virke men NOPE

Hej MSP

Jeg tror at denne link skulle give dig nogle svar
http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/prodt
echnol/windows2000serv/deploy/confeat/vpnsol.asp

En lang linie.
Dette er et step by step på VPN setup i Win 2000 Men det er det samme i
XP.

Håber at det giver dig noget at arbejde med.

Held og lykke
Gerne en kommentar tilbage.
nospam-m.thaulow@edb.dk ( Fjern nospam- )

http://www.kandu.dk/