MS Windows
briani 27239
Messenger autologon
Fra : Thïngmand

Dato : 03-01-03 10:47

Hvordan får jeg Messenger til at logge automatisk på ved opstart? Den holdte
op med det efter en opdatering af Messenger. Har prøvet at logge af og logge
på igen med hak i "Log på automatisk"

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : BB

Dato : 03-01-03 18:08

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
holdte
> op med det efter en opdatering af Messenger. Har prøvet at logge af og

Hvad med...
Åben Messenger-Funktioner-Indstillinger-fanen Indstillinger-Overskrift
Generelt og flueben i "Kør dette program, når Windows starter"?

VH, Regards
BB
Copenhagen

*Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.*
Norton AntiVirus is sending my email.

Fra : Thïngmand

Dato : 03-01-03 19:44

> Åben Messenger-Funktioner-Indstillinger-fanen Indstillinger-Overskrift
> Generelt og flueben i "Kør dette program, når Windows starter"?

Er ligeledes hakket af (og programmet starter da også op ved opstart, men
logger ikke på)