Plads til SMS'er i Nokia 7110
Fra : M@ds

Dato : 07-03-01 21:35

Jeg sad og funderede over hvormange SMS beskeder min Nokia 7110 egentlig max
kan indeholde? Anyone?

Venlig hilsen
M@ds
mads@iname.com

Fra : Christian Probst

Dato : 07-03-01 22:53

"M@ds" <mads@iname.com> wrote in message
> Jeg sad og funderede over hvormange SMS beskeder min Nokia 7110
egentlig max
> kan indeholde? Anyone?

Min kan have 70.

-Christian

Fra : White Wolf

Dato : 07-03-01 23:25

Min har med Sonofon kort plads til 90+10 (dem der er indlagt som
skabeloner,)

--
White Wolf is in his den

Fra : Erik Einum

Dato : 07-03-01 22:52

M@ds <mads@iname.com> skrev
> Jeg sad og funderede over hvormange SMS beskeder min Nokia 7110
> egentlig max kan indeholde? Anyone?

50 i tlf + x i SIMkortet (x er avhengig av operatør).

///Mvh. EE

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 11-03-01 18:12

HA! -Den kan jeg godt stikke! -Min N 7110 sluger 160 beskeder efter den er
blevet Software opdateret!!!

-STIK DEN!
_/) Lasse Rønlev (\_

Fra : Erik Einum

Dato : 12-03-01 19:54

Lasse Rønlev <r@pc.dk> skrev
> HA! -Den kan jeg godt stikke! -Min N 7110 sluger 160 beskeder efter den
er
> blevet Software opdateret!!!

Hvilken SW-versjon? (*#0000#)

///Mvh. EE