Tid til at få pengene op af lommen igen...
Fra : Peden

Dato : 03-01-03 00:39

Fear and Loathing in Las Vegas udkommer øjensynligt i en criterion
collection udgave:

http://www6.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=4155

Perfekt, ligesom min egen er ved at være totalt slidt op.

--
Peter Risager
"Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel Was

Fra : Emil Rune

Dato : 03-01-03 20:52

"Peden" <peden@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www6.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=4155
>
> Perfekt, ligesom min egen er ved at være totalt slidt op.

Old news

Emil

Fra : Peden

Dato : 04-01-03 17:39

> Old news
>

> Emil
Suk, jeg lærer aldrig at forstå hvorfor folk gider spilde tid på at komme
til at lyde lidt bedre vidende end andre, på sådan en dum måde.

mvh
Peter Risager

Fra : Peter Lind

Dato : 04-01-03 20:32

> Suk, jeg lærer aldrig at forstå hvorfor folk gider spilde tid på at komme
> til at lyde lidt bedre vidende end andre, på sådan en dum måde.

Ha ! Som om det var noget - jeg begyndte allerede at undre mig over den
slags for over et år siden !

mvh
Peter Lind
-håber at ironien er gennemskuelig...

Fra : Henrik

Dato : 09-01-03 10:59

"Peter Lind" <peterlind@hotmail.com> wrote in

> "Peden" <peden@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> Ha ! Som om det var noget - jeg begyndte allerede at undre mig over
> [...]

en win-kommentar